این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

درباره ی کاپ قاعدگی (جام قاعدگی)

شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۳۶ ب.ظ

چگونه انتخاب کنیم؟

خوبی کاپ پریود (منستروال ، قاعدگی یا هرچی) این که برای انتخاب مجبور باعث می شود بدنمون رو بیشتر بشناسیم. واقعیت اینه که به دلایل چند برابر کمتر از اندام جنسی منتسب به زنان و اختلاف طبیعی است که از نظر شکل و اندازه با هم دارند خوندیم و شنیدیم. بهگم منتسب شد به زنان تا کسی که اندام جنسی زنانه دارد ولی از روی هویت جنسی خود را رو زن نمی تواند ، نادیده نگیرم.

کاپ پریود مثل شلوار ، کفش ، سوتین میزان راحتی بستگی مستقیم داره با هماهنگی با فرم و اندازه بدن. مهمترین فاکتورهایی که برای انتخاب باید در نظر بگیرند محل قرار گرفتن سرویکس ، میزان سفتی عضو واژن و میزان خونریزی ماهانه است.مراکز فروش کاپ قاعدگی

طول واژنمون چه قدره؟

سرویکس یا دهانه ی رحم بخش پایینی رحمه که به واژن بازیوس. ۳-۲ سانتیمتر طول داره که با ابزار پزشکی قابل مشاهده است (همون نمونه ای که برای آزمایش پاپاسمیر استفاده شده). اما قسمت خارجی سرویکس که بالاترین جایزه واژنه با انگشت قابل لمس است. با لمسشونتون بفهمیم که چه قدر پایین یا بالاست و در نتیجه طول واژن بلند ، کوتاه یا معمولی.

در حالت ایستاده یک پا رو روی صندلی ، لبه تخت یا توالت فرنگی بذارید و انگشتتون رو (دستاتون رو شستید؟) داخل واژن کنید.

اگر وقتی که نوک انگشت سرویکس رو لمس استفاده کنه (یه بافتی که تفاوت محسوسه. ایجاد مثل نوک بینی باشه یا بافت نرمی مثل لب) فقط یک بند انگشت داخلی ، یعنی واژن کوتاه. یا در واقعیت سرویکس پایینه. اگر دو بندانگشت داخل باشه ، متوسط ​​و اگر سه بندانگشت داخله یا اصلاً نوک انگشتتون به سرویکس نمی تواند ، بلنده.


یادمون باشه که جای سرویکس الزاماً ثابت نیست. در زمان پریود در پایین ترین سطح او قرار دارد و در زمان تخریب و روزهای دور و ورش (که به طور معمول وسط سیکله است) بالاترین ، بازترین و نرم ترین. در حالت خوابیده بالاتر قرار می گیرد تا ایستاده. از همه مهمترین این جایزه حین سکس جای سرویکس تغییر کرده است. پس بالا یا پایین بودن سرویکس رو با طول آلت جنسی پارتنرِ مَردتون نمی تونید بسیدید. چون به جز موارد اندک ارزشمند اندام های جنسی منتسب به زنان و مردان فقط نظرشان را در اندازه مناسب هماهنگی با همه رو دارند.


عضلات واژن

عضلات واژن هم مثل بقیه عضلات بدن باعثتونن با ورزش سفت بشن. هر چند عضو واژن امکان بازگشت به حالت طبیعی را به طور معمول به خود شما دارد اما فشارهای زیادی را به کف لگن وارد می کند ، مثل بارداری ، زایمان آنها را در پی و اضافه وزن را تحت فشار قرار می دهد ، این روند را می توان انجام داد.

اگر ورزشکارید یا تمرین کگل (kegel) ایجاد می کنید ، احتمالاً عضلات واژنتون قدرت آنقباض بالایی داره. در غیر این صورت به احتمال قریب به یقین عضلات شما نه صفت نه شل. اگر بارداری و زایمان پی در پی داشتید و با ورزش و تمرین کگل ترمیمش انجام نداد ، «ممکن است» نسبت به مقدار شلتر باشن.

بیشتر فروشنده های کاپید پریود این فاکتور رو بر اساس سن (پایین تر یا بالاتر از 30) و تجربه زایمان طبیعی را ایجاد می کند که به نظر شما کاملاً دقیق نمی تواند باشد.

میزان خونریزی

خیلی جاها گفتن بین ۱۰ تا ۴۰ میلی لیتر خونریزی در کل دوره طبیعی و بیشتر از اون خونریزی شد و اگر بالای ۸۰ میلی لیتر باشه باید با پزشک مشورت کنید. یه جاهایی هم اعداد متفاوتی داده اند. با این حال هر تامپون و پد سایز نرمال اجازه می دهد ۵ میلی لیتر گنجایش داره. این اعداد به هیچ وجه دقیق نیست و چون تا کاپ استفاده نکنید نمی توانید میزان خونریزی را دقیقاً بفهمید ، ممکن است بگویید اگر «مجبورید» هر ۲-۱ ساعت پد و تامپون معمولی رو تعبیر کنید یعنی خونریزی سنگین دارید. ارزشمندانه پد و تامپون زودتر از آن است که از کل توانایی استفاده از بشه به خاطر رعایت بهداشت تعویض استفاده کنید. اما در حالتی که خونریزی بسیار شدید شده است در صورت انتخاب دیگه مجاز نیست.

در عین حال که زمانی که از پد و تامپون استفاده می شود به خاطر پخش شدن خون فکر می کنم خونریزی شدید. در حالی که با کاپ متوجه شدم که حتی در روزهای اول که به طور طبیعی خونریزی شدیدتر آنقدر که فکر می کرد خون شما را از دست نمی دهد.

حالا چی؟

حالا بر اساس این فاکتورها و شناختی که از بدن خودتون دارید / پیدا کردید ، استفاده کنیدید کاپی که احتمال داره باهاش ​​راحت باشه انتخاب کنید. برخی دیگر هم امتحان نکردند نتونستند بهترین انتخاب رو داشته است. یعنی با وجود همه این ممکنه محبور شید دوباره خرید کنید و یک مدل دیگه امتحان کنید.

انتخاب بر اساس بلندی کاپ

طبیعتاً اگر واژن بلندی بهتر از کاپیسی است که طول می کشد استفاده کنید. اگر از مدل های کوتاهتر استفاده کنید ، حدیث پیشگویی نمی تواند اما در خارج از امکان کمی سختتون بشه. اگر سرویکس پایینه باید از انواع کوتاه استفاده کنید. طبیعیه که در این صورت اگر کاپ بلند باشه غیر قابل استفاده است. پس اگر سرویکس بالا یا متوسطه انتخاب کنید شما را قادر می سازد و با خیال راحت خرید خرید استفاده کنید.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی