این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

عوارض کاندوم خاردار چیست؟! این نوع عوارض جانبی نام دارند. عوارض جانبی در برخی از موارد بسیار شدید بوده و حتی فرد را تا مردن پیش می برند و در برخی از موارد نیز آن قدر خوب هستند که بعد از مدت کوتاهی برطرف می شوند. از عوارض جانبی تأثیر استفاده از کاندوم خاردار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از کاندوم خاردار مردانه

بارداری
آیا می دانید در بارداری عوارض کاندوم خاردار چیست؟! مصرف کنندگان کاندوم را طیف تشکیل گروه می دهند. کسانی که کاندوم خاردار را برای لذت بردن بیشتر خریداری می کنند و به کمک آن لذت می برند در رابطه با دست می آورند. برخی هم وجود دارند که از روی ناآگاهی کاندوم خاردار را برای جلوگیری از بارداری خریداری می کنند. کاندوم خاردار و با هدف ایجاد لذت بیشتر در رابطه طراحی شده است و نمی توان جلوی بارداری ها را گرفت. آمار نشان می دهد از هر 100 نفر 15 نفر نفرات کاندوم خاردار را برای جلوگیری از بارداری خریداری می کنند.کاندوم خاردار قابل شستشو

حساسیت
آیا می دانید عوارض کاندوم خاردار چیست آن هم در برابر حساسیت !! احتمال ایجاد حساسیت برای تمام کاندوم ها وجود دارد. کاندوم ها را بیشتر از ماده ای به نام لاتکس می سازند. تحقیق نشان می دهد در حدود 2 درصد از افرادی که از کاندوم استفاده می کنند ، نسبت به این ماده از خود حساسیت نشان می دهند. حساسیت در افراد مختلف متفاوت است و باید مورد توجه قرار گیرد. عطسه ، آبریزش بینی ، کهیر ، خارش یا سوزش و علائم شدیدتر مانند نفس صدا دار ، تورم ، سرگیجه و گیجی از علائم نشان دهنده حساسیت در فرد هستند.

فواید کاندوم خاردار مردانه


عفونت تأثیر از کاندوم خاردار
آیا عفونت یکی از جواب های سوال عوارض کاندوم خاردار چیست ، است؟ !! امروز با پیشرفت علم بیماریهای مقاربتی بسیار کشف شده اند که به راحتی می توانم از طریق یک رابطه جنسی ساده بین زن و مرد جاوا به جا شوند. احتمال انتقال بیماری های مقاربتی ، زمانی که زخم وجود داشته باشد ، به مراتب بیشتر است. کاندوم خاردار در استفاده از مکرر می تواند زخم ها و خراش هایی را در نواحی تناسلی زن ایجاد کند که هر یک از این زخم ها یا خراش ها می تواند بستر مناسبی برای انتقال بیماری ها و عفونت ها داشته باشند.

فواید کاندوم خاردار چیست؟
آیا می دانید فواید کاندوم خاردار چیست آن هم برای مردان !! اگرچه کاندوم خاردار به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات جنسی شناخته می شود ، اما از آن در رابطه استفاده کنید ، خالی از فایده نبوده و فوایدی را برای رابطه زوجین به همراه دارد. این فواید برای هم زن و هم مرد فقط یکسان است.

یکی از اصلی ترین جواب ها به سوال فواید کاندوم خاردار این است که برای حل مشکل زودانزالی مردان و جلوگیری از سرخوردگی آن ها به خاطر این انتخاب بسیار مناسب است. روشهای دیگر هم برای غلبه بر زودانزالی وجود دارد اما برخی از آن ها بسیار بیشتر نسبت به استفاده از کاندوم خاردار دارند.
برای کسانی که در رساندن همسر خود به ارگاسم ناتوان بسیار کمک کننده است و باعث می شود ارگاسم زن و مردی در فاصله کمی از هم روی آن بدهد.
برخی از مردان از کاندوم خاردار را مانع لذت خود را از رابطه می دانند. اگر آن را لذت ببرید نصیبشان نمی شود اما از لذت طبیعی آن نیز چیزی کاسته نمی شود.
برای مردانی که آلت تناسلی کوچکی دارند و نمی توانند در رابطه همسر خود به ارگاسم برسانند ، کاندوم خاردار بسیار کمک کننده است. به طور مثال گشادی واژن نیز باعث کوچک شدن به نظر می رسد آلت تناسلی مرد می شود.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۰۰ ، ۲۰:۴۲
مجید امیری ثانی