این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

استفاده از کاپ قاعدگی، عوارضش چیست؟

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۵۱ ب.ظ

خطر از نشت در کاپ قاعدگی وجود دارد ، مخصوصاً برای افرادی که تازه کار می کنند و تجربه اول آنها را در استفاده از کاپ قاعدگی می کنید.
در چنین مواردی شما اولین کاری که باید انجام دهید این است که دلیل نشت را بررسی کنید به دلیل اینکه شما باید واگن شما را ایجاد کند ، اگر شما باید آن را بچرخانید در صورت عدم تنظیم مجدد آن و امکان پذیر نیست شود.


۱ کاپ قاعدگی چیست؟
کاپ یا فنجان قاعدگی ، همان طور که از اسمش پیداست ، محصولی بهداشتی برای استفاده در دوران قاعدگی است که به بهعنوان جایگزین پد و تامپون تبلیغ می کند.
این محصول منحصر به فردفرد است که برای جمع آوری آوری خون قاعدگی درون واژن قرار می گیرد ، دارای ساخت قیفیشکل و تاشو است. اگر از جنسشان بپذیرید ، باید بگوییم که این کاپیتان باعث می شود لاستیک یا سیلیکون ساخته شود.
کاپ قاعدگی را باید استفاده کنید تا بزنید و داخل واگنتان را تماشا کنید. خود کاپ پس از جابجایی دوباره باز کنید و به دیواره های واژن بپردازید. فقط لخته شده خون بدون خروج از واژن در حفره فنجانی کاپ جمع شد.روش استفاده از کاپ قاعدگی

بعضی از افراد با این کاپیتان در مقایسه با پد و تامپون راحت ترند. چرا که کاپ قاعدگی برخلاف تامپون باعث خشکی واژن نمی شود. این کپی ها نیز ، در صورتی که صحیح بارگیری می شوند ، نشتی نخواهند داشت. استفاده از خیال راحت به باشگاه یا استخدام بروید.

کاپ قاعدگی در مقایسه با تامپون

جالب است که می دانید که کاپی قاضی در مقایسه با تامپون از قدرت استفاده در جمعآوری خون استفاده می کند. تازه چون قابل پذیرش مجدد مجدد ، در حد پد و تامپون برای محیط زیست مضر نیستند.بیشتر بخوانید: طرز استفاده از تامپون در حال حاضر این مدلهای یکباربارمصرف دیگر را دارد. اما با توجه به مدل های موجود در تبلیغات چندمین گزینه تبلیغاتی و در صورت نگهداری مناسب برای حتی چند سال قابل قبول است. کافی است پس از هر بار استفاده از دستورالعمل خوب شسته و خشک شود. این کپی ها را مجبور به استفاده در هر بار استفاده ، بسته بندی شدید خون خونین ، 6 تا 12 ساعت بدون تخلیه نگه دارید. اما باید روزی حداقل دو بار تخلیه شود. این در حالی است که تامپونها به طور معمول هر ۴ تا ۸ ساعت به تعویض نیاز دارند. استفاده از کپی برای استفاده از شبانه راحت ترند. از جمله برندهای چندبارمصرفی که شاید بهشان بربخوردید به کیپِر کاپ (جام نگهبان) ، مون کاپ (جام ماه) ، کاپ قاعدگی لونیت (جام قاعدگی Lunette) ، دیواکاپ (DivaCup) ، لنا کاپ (جام لنا) و لیلی کاپ (لیلی کاپ ) اشاره کرد.

۲. آیا کاپ قاعدگی اختراع نوظهوری است؟

شاید شما هم مثل من باشید خیلی وقت نیست که به وجود محصولی تحت تأثیرعنوان کاپ قاعدگی پی برده باشد. اما نه ، پیشینه کاپ قاعدگی قدیمی تر از این حرفهاست! اولین نمونه مدرن و تجارت کاپ قاعدگی ، با شکل یوشمایلی به طور مشابه مشابه نسخه های امنیتی ، در سال ۱۹۳۷ توسط لئونا چالیمرز ، بازیگر آمریکایی ، اختراع شد. کاپ قاعدگی چالمِرز لاتکسی بود. اما تولید این محصول به دلیل کمترین قدرت در طول جنگ جهانی دوم ادامه نیافت. چالیمرز پس از پایان جنگ محصولی جدید طرح زد و درنهایت ، به آمید گسترش این ایده ، امتیاز نسخه جدید را به رابیترت اراک واگذار کرد. اُرِک با تأسیس برند تاسیت (Tassette) وارد عمل شد و بودجه هنگفتی را به تبلیغات اختصاص داد. ولی تاسیت هم ، باوجود تبلیغاتی که برای همراهی افکار عمومی در پیش گرفت ، نتوانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند و سرانجام را در سال 193 بسته شود. مشکل اینجا بود که خانمها با ایده استفاده از کاپید قاعدگی کنار نیامده بودند و برای آنها غریب و مشمئزکننده بود. هنوز هم ممکن است همین طور باشد. اما فراموش نکنید که ما برای آشنایی بیشتر با هر محصولی به منبعی بیانتها چون اینترنت دسترسی دارد. در آن دوران حتی کلماتی از قبیل واژن و قاعدگی کتیف شمرده شده است و بیش از امروز به مواد مخدر اجتماعی آلوده است. اما بسته بندی شده تاسیت برای معدود طرفداران کاپی قاعدگی پایان ماجرا نبود. در سال ۱۹۸ برند جدیدی به نام کیپِر (Keeper) ، که هنوز هم سرپاست ، تولید کاپ های لاتکسی را از نو آغاز کرد. کم کم برندهای دیگر هم پا به میدان گذاشته اند و ایده آل چالیمرز را با پیشرفت های جدید هم ساختند. از جمله این پیشرفت ها تولید کاپ قاعدگی با سیلیکون درجه پزشکی برای جلوگیری از حساسیت به لاتکس بودجه.بیشتر بخوانید: کدام یک از محصولات بهداشتی بهداشتی برای مناسب تر است؟

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

نظرات  (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی