این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

+ در وهله اول چگونه باید از آنها جلوگیری کرد

آیا از پوسته پوسته پوسته شده و ملتهب رنج می برید؟ آیا استعداد آکنه دارید؟ آیا روزاسه شما "شکوفه" امروز صبح؟ هر چه باشد ، یک بحران پوستی می تواند پتانسیل ناتوان کننده داشته باشد. تمایل ما این است که به سرعت مشکل را برطرف کنیم و در حالی که می تواند به اثبات برسد ، برخی از گزینه های طبیعی مراقبت از پوست وجود دارد که می تواند یک رفع سریع و یک درمان طولانی مدت باشد.

در اینجا نکاتی درباره محصولات و ترفندهای روزمره در مورد شیوه زندگی ارائه شده است که می تواند به شما کمک کند درگیر بحران های مراقبت از پوست ، به صورت پیشگیرانه و واکنش پذیر باشید.

دست های شکسته ، خشک شده + چوبی
تعمیر سریع:

برای مقابله با خشکی شدید ، دست و یا پا را با کره Healing Hand Hand و یا آنها را قبل از خواب به دستکش یا جوراب بپوشانید. این کار باعث می شود تا در هنگام خواب زیبایی ، مواد معدنی غنی از پوست روی پوست شما متمرکز شود.
چند ماده را که به طور طبیعی در حال بهبود هستند ، عملی کنید. Bar Tamanu Neem Healing Bar ما دارای ویژگی های Organic Neem Organic و روغن آلی Tamanu هستند که هر دو سلول های پوستی را ترمیم می کنند و می توانند پوست ترک خورده را درمان کنند.
راه حل های پیشگیرانه:

اطمینان حاصل کنید که محیط شما رطوبت زیادی دارد. در حالی که نمی توانید آب و هوا را در خارج از خانه تغییر دهید ، می توانید یک رطوبت ساز را به هوای داخلی اضافه کنید تا رطوبت پوست شما را تحویل دهد.
با داشتن محصولات غنی از رطوبت مانند Healing Hand کره ، لوسیون بدن Eco و کره بدن Luxe ، پوست را نرم و صاف نگه دارید. از انتخاب محصولات بدون مواد سمی بالقوه مانند Parabens یا روغن معدنی اطمینان حاصل کنید.
دست های بیش از حد را بشویید زیرا بسیاری از فرآورده های صابون سنتی می توانند تحریک کننده و یا خشک شوند. از هرگونه صابون حاوی تریکلوزان یا ترکیبات ضد باکتریایی که می تواند پوست را از سد رطوبت خود محو کند ، خودداری کنید (و به ذکر نیست برای محیط زیست مضر است).
برای خلاص شدن از شر پوست خشک و پوسته پوسته شده با بدن مرطوب کننده ارگانیک بدن ما را لکه برداری کنید تا مواد مرطوب کننده شما بتوانند به پوست برسند و کار خود را انجام دهند.
دست و پا را محافظت کنید. این بدان معنی است که هنگام بیرون رفتن از دستکش ، هنگام برف یا باغبانی و کفش در پاهای خود استفاده می کنید.
لبهای خشکیده و ترک خورده
تعمیر سریع:

لب های خود را با مخلوط DIY عسل و شکر لکه دار کنید. روی لب ها بمالید و بگذارید چند دقیقه قبل از مالیدن به آرامی بنشینید تا سلول های مرده پوست را از بین ببرد و پوست تازه را برای جذب محصولات غنی از رطوبت نشان دهد.
درمان تهویه مطبوع لب را روی لب خود بمالید. این مواد را با مواد پر قدرت آن مستقیماً از Mother Nature حفظ و مرطوب و صاف نگه می دارد.
برای تسکین فوری از سرماخوردگی و یا ترک خوردگی روی لب ، با Bar Tamanu Neem Bar در ناحیه آسیب دیده تماس بگیرید. اگرچه ممکن است به اندازه سایر محصولات ما بوی خوبی نداشته باشد ، اما اثر شگفت انگیز است.
راه حل های پیشگیرانه:

از تمام محصولات لب ساخته شده با روغن معدنی خودداری کنید زیرا خشک شدن فریبنده است.
محصولات لب ارگانیک مانند Lip Yummie را در نقاط روزمره مانند کیف پول ، میز ، ماشین و کابوس خود ، لکه های معمولی را لکه دار کنید. این کار باعث می شود همیشه لب های خود را مرطوب نگه دارید.
روغن نارگیل را به قهوه صبح خود اضافه کنید. شما تعجب خواهید کرد که چقدر صاف و قهوه و لبهای شما را با هر جرعه چربی می کند.
هنگام گذراندن مدت طولانی طولانی در خارج ، ضد آفتاب را به لب خود اضافه کنید. قبل از قرار دادن لب Yummie یا Lip Skinny می توانید یک لایه نازک از ضد آفتاب غیر سمی اضافه کنید.
کم آبی بدن کمک بزرگی به لبهای چاق شده است ، بنابراین آب بیشتری بنوشید!
پیش بینی های ACNE
آکنه می تواند در بسیاری موارد مانند هورمون ها ، محیط ، رژیم و… ایجاد شود. اما مواردی وجود دارد که می توانید صورت خود را در برابر شکستگی های آکنه به چهره خود بدهید.

تعمیر سریع:

1 قسمت سرکه سیب را به 3 قسمت آب مخلوط کنید. برای پوشاندن روی ناحیه برک آوت از یک لنت پنبه ای استفاده کنید. در طول روز 2-3 بار تکرار کنید.
با ترکیب 1 قاشق غذاخوری ماسک سبز سالی B با 1 قاشق غذاخوری عسل (عسل مانوکا مخصوصاً در آرام کردن التهاب مؤثر است) و یک قاشق چایخوری دارچین را خمیر درست کنید. قبل از شستشو ، روی ناحیه آسیب دیده رگ بزنید و بگذارید 20 دقیقه بماند. آنتی اکسیدان ها و خاصیت ضد التهابی باعث شکستن یک شکستگی می شوند.
با استفاده از یک سواب پنبه ، جوش را با روغن ارگانیک Tea Tree Tree یا روغن میخک جوانه درمان کنید.
راه حل های پیشگیرانه:

دو بار در روز پوست را با یک پاک کننده ملایم مانند تمیز کننده صورت مجلل Tamanu بشویید. این باعث می شود پوست شما از خاکی و باکتری هایی که می توانند پوست را چرب کنند ، منافذ مسدود کرده و باعث آکنه شود ، حفظ شود.
پوستهای مستعد به آکنه سلولهای مرده پوست را به طور موثری کاهش نمی دهد ، بنابراین به طور مرتب پوست را با یک تونر آلفا-هیدروکسی غیر سمی مانند تونر اسید میوه ما لکه دار کنید. سلولهای مرده پوست می توانند منافذ را مسدود کرده و در تولید روغن طبیعی پوست اختلال ایجاد کنند. همچنین لازم به ذکر است که این تونر دارای فندق جادوگر آلی و آلوئه ورا نیز می باشد که هم بهبود می یابد و هم آرامش می یابد.
از تحریک عناصر مانند بیسموت اکسی کلراید در آرایش خودداری کنید. این ماده یک ماده تحریک کننده است و می تواند به آکنه منجر شود.
میزان مصرف آب را افزایش دهید. آب می تواند به بیرون زدگی سموم از بدن شما کمک کند ، در حالی که به سیستم های بدن شما نیز کمک می کند تا در بهترین حالت کار کنند.
مصرف لبنیات و شکر خود را محدود کنید. دکتر مارک هایمان توضیح می دهد که ارتباط بین د

یو پی اس ROSACEA FLARE
تعمیر سریع:

کارهای کمی وجود دارد که بتوانید سریع شعله ور شدن روزاسه را تغییر دهید ، اما می توانید ظاهر قرمزی را کاهش دهید. تصحیح کننده رنگ Seafoam Color ما یک آرایش پودر غیر سمی است که نور را به صورت متفاوتی از بین می برد ، بنابراین ظاهر قرمزی پوست را کاهش می دهد.
راه حل های فعال:

مطمئن شوید که همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید ، زیرا پرتوهای UV می توانند باعث تحریک و شعله ور شدن شوند.
از مواد ضد التهابی مانند روغن ارگانیک Tamanu موجود در پاک کننده صورت لوکس Tamanu یا کالدولای ارگانیک که در کرم رویایی صورت هویج استفاده می کنیم ، استفاده کنید.
التهاب می تواند توسط استرس تشدید شود ، بنابراین در ایجاد تعادل بیشتر در زندگی خود تلاش کنید. ورزش ، یوگا یا حمام منظم همه می توانند به کاهش استرس کمک کنند.
چای سبز بیشتری بنوشید زیرا حاوی پلی فنول است که هم خاصیت آنتی اکسیدانی و هم ضد التهابی دارد. شما حتی می توانید با استفاده از سرم روز آنتی اکسیدان ، که آن را در لیست مواد تشکیل دهنده آن قرار داده است ، آن را بصورت موضعی اعمال کنید.
توصیه می کنیم در صورت بروز بحران مراقبت از پوست OMG ، زرادخانه ای از محصولات جبران را در دست داشته باشید. در نظر بگیرید تا مسافر ما را انتخاب کنید که دارای 6 بخش اندازه از پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست است. یا ، شروع به ترکیب این محصولات دوست داشتنی پوست در کارهای روزمره خود کنید تا بتوانید در وهله اول در جهت از بین بردن شیوع و شعله ور شدن تلاش کنید!

 

منبع : sanykala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی