این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

تعطیلات همه چیز درباره لذت های شیرین است. از مبادله کوکی ها گرفته تا دسر که در یک جشن تعطیلات دیگری پخش می شود ، قند می تواند به سرعت تبدیل به گروه غذایی خاص خود شود. در حالی که خوشمزه است ، این چیز خوبی نیست. خیلی از مواد شیرین می تواند عواقب جدی در ظاهر پوست شما داشته باشد.

هنگامی که قند مصرف می کنیم ، بدن ما با تبدیل آن به گلوکز ، که به عنوان سوخت عمل می کند ، آن را پردازش می کند. و هنگامی که آن را به جریان خون ما - رونق - عجله قند فوری. اما ، در همان زمان شکر انرژی تازه ای به شما می دهد ، همچنین خود را به کلاژن موجود در پوست شما متصل می کند و باعث می شود آن سخت و انعطاف پذیر شود. با خاصیت ارتجاعی ضعیف ، پوست قادر به بازگشت به محل نیست و خطوط حرکت صورت بیشتر نمایان می شوند. به طور خلاصه ، قند می تواند علائم پیری را تسریع کند.

سرم آنتی اکسیدان - مرطوب کننده غیر سمی شب: همه اینها نیست. شکر باعث ایجاد التهاب در بدن ما می شود که می تواند بر روی مفاصل ما تأثیر بگذارد و یا حساسیت ما به بیماری را افزایش دهد. التهاب همچنین می تواند به صورت روزاسه ، آکنه ، بثورات یا افزایش اندازه منافذ ظاهر شود.

به همان سرعتی که شکر می تواند ما را از بین ببرد ، کمبود قند می تواند ما را "تصادف" کند. هنگامی که جریان خون ما از قند خالی است ، شروع به ولع مصرف انرژی قبلی خود می کند. این وظیفه ما است که بعد از ظهر شیرینی می خوریم یا به جوش شیرین می خوریم. چرخه شریر عجله و سقوط قند از این رو آغاز می شود. این عادت بد را ادامه دهید و بدن ممکن است شرط شود که به یک شیرینی یا شیرینی برای پریدن صبح روز ما نیاز داشته باشد یا به آن نوشابه بعدازظهر احتیاج دارید تا آن را در طول روز انجام دهد. کارشناسان می گویند با تعادل و حفظ قند خون بدن شما در نهایت از ولع مصرف این قندهای تغییر دهنده پوست متوقف می شود.


از بین بردن قند چیزی بیش از حد از بین بردن شکلات ، سودا و سایر دسرها نیست. کربوهیدراتهای گلیسمی بالا مانند ماکارونی ، نان ، برنج سفید ، جو دوسر و سیب زمینی نیز به سرعت در بدن ما تجزیه می شوند و به سرعت سطح گلوکز را بالا می برند. حتی عسل ، خربزه و کشمش دارای شاخص قند خون بالا (GI) هستند.

با تعطیلات و همه وسوسه های شیرین آنها در گوشه و کنار ، اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع به دور از غذاهایی است که از نظر شاخص قند خون رتبه بالایی دارند. در اینجا چند نکته و ترفندهایی که ما در مورد آشپزخانه سالی B استفاده کردیم آورده شده است:

4-6 وعده غذایی کوچکتر در طول روز بخورید که برای حفظ ثبات قند خون مفید است. خود را با سوختن (و آبرسان!) باعث می شود قند خون شما از افتادن در امان نماند و اطمینان حاصل کنید که به یک "من به قند نیاز ندارم" ادامه می دهید.
به نوشیدنی های گرم خود به قند ، شیرین کننده های مصنوعی ، عسل و agave بگویید. در عوض استویا طبیعی یا زایلیتول را امتحان کنید ، که می توانید به صورت بسته در هر فروشگاه عمده فروشی خریداری کنید. شگفت آور است که گیاهان می توانند بسیار شیرین کننده باشند.
نوشابه ، چای شیرین ، گیتاراد و سایر آبمیوه های شیرین را با آب معطر با پیچ و تاب طعم دهید. لیمو تازه ، لیموترش یا تمشک افزودنیهای خوبی هستند.
هر روز صبح یکی از اسموتی های سبز درخشان کیمبرلی اسنایدر بنوشید. این انرژی طبیعی ، همه روزه را ایجاد می کند و سقوط بعد از ظهر را از بین می برد. ترفند شخصی سالی با این دستور غذا با ترک برخی از میوه ها میزان قند را کاهش می دهد. او از کلاله ، یک لیمو کاملاً لایه بردار ، یک سیب یا یک موز ، جعفری ، کتانترو ، اسفناج ، کرفس ، یخ ، استویا و آب استفاده می کند. به اسم آن صحیح است ، نوشیدن این اسموتی به طور مرتب به پوست شما کمک می کند تا درخشش داشته باشد.
میان وعده قبل از مهمانی. پخش بوفه های تعطیل پر شده از شیرینی و شیرینی پر شده است ، بنابراین قبل از رفتن غذا بخورید. رسیدن به مهمانی با شکم رضایت بخش به شما کمک می کند تا مانع از تنقلات و خوردن غذاهای پر از قند شوید.
اگر در زمستان امسال قربانی نوشیدنی های قندی و درمان آن هستید ، به ترمیم پوست با این محصولات کمک کنید:

سرم آنتی اکسیدان شبانه. این سرم سرشار از آنتی اکسیدان ضمن داشتن یک مرطوب کننده عالی ، به پوست شما تقویت و مؤثر آنتی اکسیدان های تقویت کننده می دهد. بیشتر بدانید. Toner Acid TonerFruit Acid Toner. شکر می تواند منافذ را بزرگ کند ، بنابراین آنها را با Toner Acid Acid ، یک مجموعه کاملاً طبیعی آلفا هیدروکسی اسید ، تمیز و تصفیه کنید. بیشتر بدانید.B Mask MudB Green Mask Mask. این پایه ماسک با هدف جذب روغن و سموم اضافی از پوست طراحی شده است تا بتواند نیازهای پوست شما را برآورده کند. برای آرامش ، مرطوب کردن و پالایش مواد غذایی مانند ماست ، آووکادو ، موز و موارد دیگر را اضافه کنید. بیشتر بدانید
لگد زدن به عادت قند یکی از سخت ترین تغییرات رژیم غذایی است که ما تاکنون ایجاد کرده ایم ، اما همچنین یکی از با ارزش ترین آنها بوده است. نه تنها از نظر جسمی بهتر احساس می کنیم بلکه پوست ما نیز به طور جدی می درخشد. درخشش محصولات مراقبت از پوست و آرایش نمی تواند تکرار شود. ما شما را تشویق می کنیم تا این راز زیبایی را برای خود کشف کنید. شما تغییرات را در پوست خود به سرعت مشاهده خواهید کرد و ما مثبت هستیم که ROE (بازگشت به تلاش) ارزش آن را خواهد داشت!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
مجید امیری ثانی

تأثیر قند بر روی پوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی