این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بازگشت به مدرسه می تواند یک زمان استرس زا برای معلمان باشد. بعد از یک تعطیلات در تابستان ، معلمان باید دوباره خود را برای گذراندن روزهای خود در داخل ، روی پای خود و هدایت شخصیتهای جدید دانش آموزان خود مجدداً مجذوب کنند. در طی این انتقال ، پوست می تواند منفی واکنش نشان دهد.

تمام تغییرات جدید را در طول چند هفته اول سال تحصیلی طی کنید:

یک برنامه خواب جدید ، با یک تماس بیدار شده احتمالاً زودتر
کاهش ویتامین D از روزهایی که در خارج از منزل در آفتاب گذرانده اید
قرار گرفتن در معرض هوای داخلی و مصنوعی ، که باعث خشک شدن پوست می شود را افزایش می دهد
التهاب از ایستادن در مقابل کلاس
افزایش شستشوی دست (باید از میکروب ها دوری کرد!) ، که می تواند باعث خشک شدن پوست شود
استفاده بیشتر از آرایش ، از آنجا که تابستان ها معمولاً به دنبال آرایش طبیعی تر و کمتری هستند
در دوران بازگشت به مدرسه ، معلمان ممکن است دچار خشکی پوست ، لب های ترک خورده و تورم دست و پا شوند. ممکن است در نتیجه این تغییر ، پوست آنها از بین برود. با این حال ، ملاحظات مراقبت از پوست می تواند پوست را متعادل و سالم نگه دارد ، به طوری که از ساحل به کلاس دیگر نمی رود.

نکاتی درباره کالاها درباره معلمان درباره بازگشت به سالی ب

روزی دو بار تمیز کنید. صورت و تمیز کننده ملایمی مانند پاک کننده های لوکس صورت Tamanu Oil ، هر روز صبح و شب بشویید تا منافذ خود را از خاک و باکتری ها دور نگه دارید. روغن ارگانیک تامانو اضافه شده در پاک کننده ما یک ضد التهاب طبیعی است که پوست را از یک روز استرس زا آرام می کند.
یک مرطوب کننده را به کارهای روزمره خود اضافه کنید. بعد از تمیز کردن هر روز صبح ، از روغن صورت B Quenched صورت استفاده کنید. این مرطوب کننده سبک به سرعت جذب پوست می شود تا رطوبت پایدار به پوست اضافه شود به طوری که احتمال خشک شدن کمتر از AC داخلی بدن وجود دارد که بدون شک با تمام توان برای خنک نگه داشتن کلاس های درس روشن می شوید.
یک محصول مرطوب کننده لب را درون کیف مدرسه خود قرار دهید. معلمان صحبت های زیادی انجام می دهند ، که می تواند باعث خشک شدن لب شود. درمان با تهویه مطبوع لب ، ضمن ایجاد درخششی صاف و ابریشمی ، رطوبت لب را نیز به شما اضافه می کند. محصولی مضاعف برای معلمان زحمتکش!
مراقب دستان خود باشید. دستها می توانند از شستشوی بیش از حد دستها و افزایش کارها مانند نوشتن روی تخته ، گشتن در روی کاغذها ، و غیره تبدیل به خشکی و خشک شوند ، و یک قوطی از کره شفا دهنده دست را روی میز نگه دارید و غالباً مرطوب کنید.
زیبایی خود را بخوابید. قبل از خوابیدن در شب ، پا های پوستی در کره Luxe Body Body ما ، یک قاشق چربی پوست آنتی اکسیدانی تقویت کننده را به مرطوب کننده شب خود اضافه کنید و مقداری ترمیم چشم فشرده را زیر چشم خود قرار دهید. بگذارید مواد مفید برای شما سلولها را ترمیم کنند ، زیبایی شما را تقویت کرده و پوست خود را تسکین دهند.
در حالی که محصولات با دقت انتخاب شده کمک شایانی برای پوست شما خواهد کرد ، افزودنیهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید به روز خود بسپارید تا سلامت و پوست خود را راضی نگه دارید.

میزان مصرف آب را افزایش دهید. شما می توانید به راحتی از هوای مصنوعی و التهاب عمومی ناشی از قرار گرفتن روی پاهای خود کم آبی شوید. از نوشیدن زیاد نوشیدنی های شیرین خودداری کنید و یک بطری آب قابل استفاده مجدد را نزدیک خود نگه دارید. بنوشید ، بنوشید ، بنوشید!
ویتامین D. خود را افزایش دهید. ویتامین D ، ماده مغذی بدن ما به تنهایی قادر به ایجاد آن نیست ، نقش بزرگی در سلامت استخوان ها دارد ، همچنین برای جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری ها مانند سرطان ، دیابت و بیماری اسکلروز مفید است. در طول تابستان ، ما یک خوراکی غنی کننده از ویتامین D را از خورشید دریافت می کنیم ، اما با شروع سال تحصیلی ، میزان آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برای جبران این فقدان ، غذاهای سرشار از ویتامین D ، مانند ماهی ، لبنیات ، پنیر و تخم مرغ را به رژیم عادی خود اضافه کنید.
ورزش را در روز خود بگنجانید. ورزش برای کاهش استرس و همچنین افزایش جریان خون به مدرسه شناخته شده است. برای سلامتی روحی و روانی شما می توانید پیاده روی کنید ، یوگا انجام دهید یا به سالن ورزشی بروید.
شروع سال تحصیلی ممکن است استرس را برای پوست شما به ارمغان بیاورد ، اما همچنین شروع یک چیز خارق العاده است. ما معلمان سخت کوش را دوست داریم که بسیار خستگی ناپذیر کار می کنند تا ذهن و زندگی جوانان کنجکاو را غنی کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۳:۴۰
مجید امیری ثانی

گذار از تابستان به مدرسه می تواند برای دانش آموزان ، خصوصاً کسانی که برای اولین بار به دانشگاه می روند ، استرس زا باشد. یک محیط جدید ، برنامه و رژیم جدید می تواند سلامتی پوست شما را مختل کند ، و باعث می شود پوست لکه دار شود ، خشک شود یا حتی از هم پاشیده شود. با این وجود ، با انتخاب محصول متفکر ، یک چیز می تواند در طول این تغییر عمده زندگی ثابت بماند: سلامت پوست شما.

در میان عجله بیرون آمدن از در و جلسات مطالعه در اواخر شب ، چندین محصول وجود دارد که به شما در حفظ درخشش عادی کمک می کند.

صبح و شب صورت خود را تمیز کنید. هنگامی که شما در حال انجام هستید ، پاکسازی یک گام ضروری در روال زیبایی شماست تا مطمئن شوید که همه کثیفی ها و باکتری ها از روی صورت شما شسته شده است. در نظر داشته باشید که از تمیز کننده های لوکس Tamanu استفاده کنید. نه تنها پوست شما را تمیز نگه می دارد ، بلکه دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد تا از پف و یا قرمزی ناشی از یک روز طولانی بکاهد.
از مرطوب کننده روز و شب استفاده کنید. شما ممکن است در محل قرارگیری در کلاس یا محل خواب تان در خوابگاه کنترل نداشته باشید ، که ممکن است منجر به نزدیکی شما به گرمای مصنوعی یا AC شود. برای اطمینان از خشک شدن پوست ، از مرطوب کننده غنی کننده مانند سرم B آنتی اکسیدان یا B Night Night استفاده کنید.
زیر فشار خنک بمانید. دویدن به کلاس؟ آرایش خود را از اجرای برنامه با اسپریتز اسپری B Cool Misting خود نگه دارید. روغن ضروری ارگانیک نعناع خنک فوری را به پوست شما اضافه می کند و بامبو اضافه شده به تنظیم آرایش کمک می کند.
زیبایی خود را بخوابید. قبل از اینکه سرتان به بالش برخورد کند ، یک قاشق چربی پوست آنتی اکسیدانی تقویت شده به سرم شب یا مرطوب کننده خود اضافه کنید. آنتی اکسیدان غنی شده در داخل ، هر سلول آسیب دیده پوستی را که ممکن است در اثر آفتاب یا استرس زیاد ایجاد کند ، ترمیم می کند. اگرچه ممکن است اکنون به فکر چروک و چروک نباشید ، این آنتی اکسیدان ها خیلی زود آنها را از شکل گیری بازمی دارند.
در حالی که محصولات سمی و غیر سمی نقش مهمی در سالم نگه داشتن پوست دارند ، ملاحظات سبک زندگی دیگری نیز وجود دارد که نقش زیادی در سلامتی شما دارند:

استرس نداشته باشید. استرس های ناسالم استرس می تواند در ظاهر پوست شما تأثیر بگذارد ، بنابراین گزینه های زندگی سالم را انتخاب کنید (فکر کنید: رژیم غذایی و ورزش منظم) تا سطح استرس کم و متعادل نگه داشته شود. به طور منظم رسیدن به سالن بدنسازی با جلسات مدرسه و جلسات مطالعه می تواند دشوار باشد ، بنابراین در مورد دوچرخه سواری به مدرسه یا پیاده روی کردن راه طولانی برای کلاس فکر کنید. و هنگامی که یک لحظه استرس زا غافلگیرانه وارد می شود ... فقط نفس بکشید.
خواب خوبی داشته باشید. کشیدن "همه شبها" ممکن است کاری باشد که باید در طول سال تحصیلی انجام شود ، اما خواب خوب و آرامش بخش برای سلول های مناسب پوست و جوان سازی بافت ها ضروری است. قبل از برخورد به بالش ، تا حد امکان سر خود را به خواب آرام بسپارید. اجازه ندهید که کار مدرسه یا جریان رسانه های اجتماعی شما آخرین چیزی باشد که می بینید قبل از خوابیدن. در عوض یک کتاب "برای سرگرمی" انتخاب کنید ، با یک دوست گپ بزنید یا به موسیقی گوش دهید تا خاموش شود.
میزان ویتامین D را بیشتر کنید. ویتامین D ، ماده مغذی بدن ما به تنهایی قادر به ایجاد آن نیست ، نقش بزرگی در سلامت استخوان ها دارد ، همچنین برای جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری ها مانند سرطان ، دیابت و بیماری اسکلروز مفید است. در طول تابستان ، ما یک خوراکی غنی کننده از ویتامین D را از خورشید دریافت می کنیم ، اما با شروع سال تحصیلی ، میزان آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برای جبران این فقدان ، غذاهای سرشار از ویتامین D ، مانند ماهی ، لبنیات ، پنیر و تخم مرغ را به رژیم عادی خود اضافه کنید.

دوستان خود را برای یک روز آبگرم دعوت کنید. به طور مرتب از استرس استفاده کرده و با یک روز آبگرم پوست خود را لمس کنید. برای رفع نیازهای پوست خود از ماسک گل سبز B استفاده کنید ، از Buff Body Body مرطوب کننده ما برای لایه برداری دست و پا استفاده کنید ، یا ناخن های خود را رنگ کنید. صرف وقت منظم برای شما (و پوست خود) روشی مطمئن برای سالم ماندن آن است.
هیدراته بمانید. کمبود آب بدن باعث خشکی پوست ، دایره های تیرگی چشم و حتی آکنه می شود. یک بطری آب قابل استفاده مجدد را در محفظه خود برای هیدراتاسیون در محل قرار دهید و به جای کافئین ، در صورت امکان چای گیاهی یا آب نارگیل را انتخاب کنید.
ایجاد تعادل در روال جدید شما ممکن است مدتی طول بکشد ، اما قابل دستیابی است. با ادامه انتخاب گزینه های جدید و خلاقانه شیوه زندگی سالم در زندگی روزمره ، از پوست شما تشکر خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۳:۳۹
مجید امیری ثانی

تعطیلات همه چیز درباره لذت های شیرین است. از مبادله کوکی ها گرفته تا دسر که در یک جشن تعطیلات دیگری پخش می شود ، قند می تواند به سرعت تبدیل به گروه غذایی خاص خود شود. در حالی که خوشمزه است ، این چیز خوبی نیست. خیلی از مواد شیرین می تواند عواقب جدی در ظاهر پوست شما داشته باشد.

هنگامی که قند مصرف می کنیم ، بدن ما با تبدیل آن به گلوکز ، که به عنوان سوخت عمل می کند ، آن را پردازش می کند. و هنگامی که آن را به جریان خون ما - رونق - عجله قند فوری. اما ، در همان زمان شکر انرژی تازه ای به شما می دهد ، همچنین خود را به کلاژن موجود در پوست شما متصل می کند و باعث می شود آن سخت و انعطاف پذیر شود. با خاصیت ارتجاعی ضعیف ، پوست قادر به بازگشت به محل نیست و خطوط حرکت صورت بیشتر نمایان می شوند. به طور خلاصه ، قند می تواند علائم پیری را تسریع کند.

سرم آنتی اکسیدان - مرطوب کننده غیر سمی شب: همه اینها نیست. شکر باعث ایجاد التهاب در بدن ما می شود که می تواند بر روی مفاصل ما تأثیر بگذارد و یا حساسیت ما به بیماری را افزایش دهد. التهاب همچنین می تواند به صورت روزاسه ، آکنه ، بثورات یا افزایش اندازه منافذ ظاهر شود.

به همان سرعتی که شکر می تواند ما را از بین ببرد ، کمبود قند می تواند ما را "تصادف" کند. هنگامی که جریان خون ما از قند خالی است ، شروع به ولع مصرف انرژی قبلی خود می کند. این وظیفه ما است که بعد از ظهر شیرینی می خوریم یا به جوش شیرین می خوریم. چرخه شریر عجله و سقوط قند از این رو آغاز می شود. این عادت بد را ادامه دهید و بدن ممکن است شرط شود که به یک شیرینی یا شیرینی برای پریدن صبح روز ما نیاز داشته باشد یا به آن نوشابه بعدازظهر احتیاج دارید تا آن را در طول روز انجام دهد. کارشناسان می گویند با تعادل و حفظ قند خون بدن شما در نهایت از ولع مصرف این قندهای تغییر دهنده پوست متوقف می شود.


از بین بردن قند چیزی بیش از حد از بین بردن شکلات ، سودا و سایر دسرها نیست. کربوهیدراتهای گلیسمی بالا مانند ماکارونی ، نان ، برنج سفید ، جو دوسر و سیب زمینی نیز به سرعت در بدن ما تجزیه می شوند و به سرعت سطح گلوکز را بالا می برند. حتی عسل ، خربزه و کشمش دارای شاخص قند خون بالا (GI) هستند.

با تعطیلات و همه وسوسه های شیرین آنها در گوشه و کنار ، اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع به دور از غذاهایی است که از نظر شاخص قند خون رتبه بالایی دارند. در اینجا چند نکته و ترفندهایی که ما در مورد آشپزخانه سالی B استفاده کردیم آورده شده است:

4-6 وعده غذایی کوچکتر در طول روز بخورید که برای حفظ ثبات قند خون مفید است. خود را با سوختن (و آبرسان!) باعث می شود قند خون شما از افتادن در امان نماند و اطمینان حاصل کنید که به یک "من به قند نیاز ندارم" ادامه می دهید.
به نوشیدنی های گرم خود به قند ، شیرین کننده های مصنوعی ، عسل و agave بگویید. در عوض استویا طبیعی یا زایلیتول را امتحان کنید ، که می توانید به صورت بسته در هر فروشگاه عمده فروشی خریداری کنید. شگفت آور است که گیاهان می توانند بسیار شیرین کننده باشند.
نوشابه ، چای شیرین ، گیتاراد و سایر آبمیوه های شیرین را با آب معطر با پیچ و تاب طعم دهید. لیمو تازه ، لیموترش یا تمشک افزودنیهای خوبی هستند.
هر روز صبح یکی از اسموتی های سبز درخشان کیمبرلی اسنایدر بنوشید. این انرژی طبیعی ، همه روزه را ایجاد می کند و سقوط بعد از ظهر را از بین می برد. ترفند شخصی سالی با این دستور غذا با ترک برخی از میوه ها میزان قند را کاهش می دهد. او از کلاله ، یک لیمو کاملاً لایه بردار ، یک سیب یا یک موز ، جعفری ، کتانترو ، اسفناج ، کرفس ، یخ ، استویا و آب استفاده می کند. به اسم آن صحیح است ، نوشیدن این اسموتی به طور مرتب به پوست شما کمک می کند تا درخشش داشته باشد.
میان وعده قبل از مهمانی. پخش بوفه های تعطیل پر شده از شیرینی و شیرینی پر شده است ، بنابراین قبل از رفتن غذا بخورید. رسیدن به مهمانی با شکم رضایت بخش به شما کمک می کند تا مانع از تنقلات و خوردن غذاهای پر از قند شوید.
اگر در زمستان امسال قربانی نوشیدنی های قندی و درمان آن هستید ، به ترمیم پوست با این محصولات کمک کنید:

سرم آنتی اکسیدان شبانه. این سرم سرشار از آنتی اکسیدان ضمن داشتن یک مرطوب کننده عالی ، به پوست شما تقویت و مؤثر آنتی اکسیدان های تقویت کننده می دهد. بیشتر بدانید. Toner Acid TonerFruit Acid Toner. شکر می تواند منافذ را بزرگ کند ، بنابراین آنها را با Toner Acid Acid ، یک مجموعه کاملاً طبیعی آلفا هیدروکسی اسید ، تمیز و تصفیه کنید. بیشتر بدانید.B Mask MudB Green Mask Mask. این پایه ماسک با هدف جذب روغن و سموم اضافی از پوست طراحی شده است تا بتواند نیازهای پوست شما را برآورده کند. برای آرامش ، مرطوب کردن و پالایش مواد غذایی مانند ماست ، آووکادو ، موز و موارد دیگر را اضافه کنید. بیشتر بدانید
لگد زدن به عادت قند یکی از سخت ترین تغییرات رژیم غذایی است که ما تاکنون ایجاد کرده ایم ، اما همچنین یکی از با ارزش ترین آنها بوده است. نه تنها از نظر جسمی بهتر احساس می کنیم بلکه پوست ما نیز به طور جدی می درخشد. درخشش محصولات مراقبت از پوست و آرایش نمی تواند تکرار شود. ما شما را تشویق می کنیم تا این راز زیبایی را برای خود کشف کنید. شما تغییرات را در پوست خود به سرعت مشاهده خواهید کرد و ما مثبت هستیم که ROE (بازگشت به تلاش) ارزش آن را خواهد داشت!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۳:۳۸
مجید امیری ثانی

اگرچه اهداء نیکوکاری در تمام طول سال مهم است ، چیزی جز تعطیلات نیست که بتوانیم ابتکار عمل خود را از سر بگیریم.

همه ما سازمان های مختلفی داریم که دارای معنی شخصی هستند ، اما برای آن دسته از شما که هنوز در جستجوی سازمانی برای پشتیبانی هستید ، ما از طریق لیست علاقه مندی های ما یک تور را به شما پیشنهاد می کنیم.

Heifer International
هیفن بین المللی با بهره گیری از فلسفه "اگر به مردی ماهیگیری می کنی" به خانواده ها قدرت می دهد تا گرسنگی و فقر را به امید و سعادت تبدیل کنند. این سازمان کشاورزی ، حیوانات و فرصت تجارت را به مناطقی با سابقه طولانی فقر می رساند.

چرا ما آن را دوست داریم: هایف نمونه خوبی از این است که چگونه یک عمل کوچک می تواند تأثیر بزرگی بگذارد.

بیشتر بدانید: 

کارگروه محیط زیست (EWG)
EWG یک سازمان غیرانتفاعی به مردم این امکان را می دهد که زندگی سالم تری در یک محیط سالم تر داشته باشند. EWG با دستیابی به موفقیت در تحقیقات و آموزش مستقل ، انتخاب مصرف کننده و اقدامات مدنی را هدایت می کند.

چرا ما آن را دوست داریم: پایگاه داده های پوست عمیق آنها محصولات مراقبت و آرایش شخصی را با توجه به سمیت آنها فهرست می کند. در آنجا می توانید متوجه شوید که دئودورانتی که می خواهید بخرید دارای هرگونه مواد نگران کننده است یا در صورت لزوم گزینه سالم تر را جستجو کنید. آنها همچنین گواهینامه خود را ایجاد کرده اند - EWG VERIFIED. این گواهینامه به مصرف کنندگان امکان می دهد تا هوشمندانه خرید کنند. مهر و موم EWG VERIFIED اعلام می کند که یک محصول حاوی هیچ گونه عنصر نگرانی نیست و با روند تولید آنها شفاف است.

بیشتر بدانید: 

کمپ MAGIK
Camp MAGIK یک سازمان مستقر در آتلانتا است که یک محیط امن و پرورشی را فراهم می کند ، که در آن کودکان می توانند غم و اندوه خود را از مرگ یک دوست عزیز ابراز و کشف کنند تا روند بهبودی آغاز شود.

چرا ما آن را دوست داریم: غم و اندوه چنین روندی مهم و در عین حال دشوار است ، به خصوص برای کودکان. کمپ MAGIK از کودکان برای اردو زدن به طور رایگان استقبال می کند تا به آنها کمک کند تا غم و اندوه خود را با این شرایط که شرایط مشابه دارند ، پردازش کنند.

بیشتر بدانید: 

 

در حالی که کمک مالی یک راه برای ارائه ، راه های دیگری برای حمایت از این و سازمان های دیگر وجود دارد:

وقت خود را بده. وام دادن به تخصص و یا مجموعه اضافی دست شما می تواند برای سازمان با هر اندازه ای ارزشمند باشد.
شرکت های پشتیبانی کننده که اخلاق قابل قبولی دارند. پاتاگونیا برای نجات فضاهای عمومی ما در حال جنگ است و بن و جری برای عدالت اقلیمی می جنگد. از شرکت هایی پشتیبانی کنید که از نفوذشان برای خوبی استفاده می کنند.
صدای خود را بلند کنید. به یک دوست بگویید یا یک پست در فیس بوک به اشتراک بگذارید. اشتراک گذاری مراقبت است!
خود را آموزش دهید. هرچه بیشتر بدانید ، بهتر عمل خواهید کرد. درک مسائل به شما امکان می دهد تا با اطرافیان ارتباط بهتری برقرار کنید و از روشهای جدیدی برای کمک به شما الهام بگیرید!

 

منبع : sanykala

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۳:۳۷
مجید امیری ثانی


هنگامی که بارش برف جاده شما را پوشانده است و شما در آن برف هستید ، از زمان استفاده کنید تا به نفع برخی از مراقبت های شخصی خود را جدا کنید. خود را با یک روز آبگرم میل کنید. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی شل کردن و غنی سازی پوست از راحتی در خانه خود آورده شده است:

یک ماسک گل سفارشی را مخلوط کنید. با استفاده از مواد مخدر موجود در آشپزخانه خود ، از قاشق چنگال گل ماسک گل سبز ما استفاده کنید. ماست یونانی ، عسل ، موز ، آووکادو و روغن زیتون را فکر کنید. بگذارید مواد در حین خواندن کتاب یا مرطوب کننده ، لایه برداری و آرام شوند و در یک حمام استراحت کنند. در اینجا یکی از دستور العمل های مورد علاقه ماس گل ماست: https://www.sallybskinyummies.com/blogs/blogs/5827812-mix-it-up-b-smoothed-mud-mask-recipe
یک حمام آرامش بخش بخورید. در مورد حمام صحبت کنید ، به وان عقب نشینی کنید و کمی استراحت کنید. برای آرام کردن عضلات و آرام کردن حواس از نمک های حمام خیس شده B استفاده کنید. در اینجا چند دلیل وجود حمام می تواند برای شما و پوست شما فوق العاده باشد: https://www.sallybskinyummies.com/blogs/blogs/give-the-gift-of-a-bath
DIY مانی / پدی. هوای خشک و هوای زمستان می تواند رطوبت دست را رها کند. و کوتیکول های شما می توانند خشک و ترک خورده شوند. برای درمان دست و پا از ماساژ بسیار مورد نیاز ، از بوف بدن مرطوب کننده ، کوتیکول نوار و کره شستشوی دست استفاده کنید. این مواد پوست را غنی تر می کنند و باعث می شوند نرم و یکدست شوند.
برای داشتن یک روز آبگرم نیازی به یک روز برفی ندارید. این محصولات و مناسک را جزئی از کارهای روزمره خود قرار دهید. هفته ای یک بار حمام کنید یا متعهد باشید که یکبار یکبار ماسک گل را مخلوط کنید. جسم و روح شما متشکرم

 

منبع : ثانیکالا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۳:۳۶
مجید امیری ثانی

هنگام تدوین روال مراقبت از پوست شخصی ، مهم است که عملکرد پوست خود را در طول روز در مقابل شب هنگام تشخیص دهید. عواملی که تأثیر زیادی بر پوست می گذارد بین ساعات مختلف روز متفاوت است و محصولات مراقبت از پوست شما باید این موضوع را منعکس کنند.

روز
در طول روز ، پوست با عوامل خارجی و محیطی بمباران می شود. خورشید ، باد ، آلودگی و گرد و غبار می توانند بر روی بدن از نظر جسمی تأثیر بگذارند ، در حالی که استرس می تواند عوارض خاص خود را به همراه داشته باشد.

بار این تأثیرگذار در روز می تواند رادیکالهای آزاد را در پوست شما ایجاد کند ، که می تواند منجر به مشکلات پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک شود. رادیکال های آزاد عدم تعادل در ساختار سلولی ما ایجاد می کنند که می تواند منجر به بروز مشکلات زیادی از جمله پوست خیلی خشک یا خیلی روغنی ، شکسته شدن کلاژن سالم و حتی سرطان پوست شود.

وقتی پوست خود را برای روز آماده می کنید ، متعهد شوید که از محصولاتی استفاده کنید که به عنوان اولین خط دفاع در برابر تشکیل رادیکال آزاد استفاده می شوند: محصولات غنی از آنتی اکسیدان ها. (در اینجا درباره رادیکال های آزاد بیشتر بدانید).

جای تعجب نیست که رطوبت یک ویژگی مهم مهم پوست سالم به حساب می آید و پوست خود را به خوبی هیدراته نگه دارید ، قطعه دیگری از معما در طول روز است.

موارد ضروری محصول ما برای روز است:

پاک کننده - هر روز صبح صورت خود را با پاک کننده ملایم صورت تامانو تمیز کنید ، که به شما کمک می کند تا هر گونه کثیفی یا عرق که در طول شب جمع شده است را از بین ببرید. به عنوان یک مزیت ، روغن Tamanu ، یکی از مواد اصلی پاک کننده ما ، یک ضد التهاب طبیعی است. این به کاهش هرگونه پف و چربی ناشی از کمبود شما کمک می کند.

سرم - سرم آنتی اکسیدان روزانه ما به خصوص برای محافظت از پوست شما در طول روز طراحی شده است. این ماده با ترکیبات آنتی اکسیدانی فعال در حال ترکیدن است و قادر به نفوذ در اعماق پوست برای ترمیم رادیکالهای آزاد در بدو شروع آنها است.

مرطوب کننده - در حالی که سرم باعث ایجاد رطوبت لایه های زیر سطح پوست شما می شود ، استفاده از مرطوب کننده به مرطوب نگه داشتن اکثر پوست کمک می کند. ما یا کرم رویایی صورت هویج یا مرطوب کننده رنگی خود را توصیه می کنیم. این کرم ها با افزودن رطوبت همه جانبه به تعادل و آرامش پوست کمک می کنند.

البته اینها تنها محصولاتی نیستند که برای تکمیل کارهای روز خود باید از آنها استفاده کنید. اغلب اوقات شما باید برای فصل خاص اقامت خود را فراهم کنید (مانند زمستان اضافه کردن لایه ای از B Quenched).

شب
حقیقت زیادی در پشت «خواب زیبایی شما وجود دارد.» از ایمنی تخت خواب و محدودیت های یک محیط کنترل شده ، به پوست شما این فرصت داده می شود که وارد حالت جبران کننده شود ، وارسی از آسیب های خورشید ، باد ، آلودگی ، خاک و استرس در طول روز تجربه می شود.

حتی در شب ، آنتی اکسیدان ها و رطوبت کلید موفقیت پوست هستند. اما برخلاف روزمرگی شما که بیشتر به محصولات سطح سطح متکی است ، مهم است که محصولات شبانه را فعال و نفوذ کنید تا بتوانند پوست را از عمق لایه های پوست ترمیم کنند.

محصولات اساسی ما برای شب انتخاب می کند:

پاک کننده - مهمترین کاری که می توانید برای پوست خود انجام دهید شستشوی کثیفی و تمیز کردن روز از روز است (درباره اهمیت شستشوی صورت خود بیشتر بخوانید). پاک کننده لوکس صورت Tamanu ما محصولی ملایم است که پاکسازی می کند و در عین حال پوست را آرام و تسکین می بخشد.

TONER - در حالی که دفعات استفاده به نوع پوست شما بستگی دارد ، یک تونر ساخته شده با اسیدهای آلفا-هیدروکسی یک محصول ضروری است. بلافاصله پس از پاکسازی از تونر استفاده کنید تا سلول های مرده پوست را از بین ببرید و منافذ آن را اصلاح کنید. این باعث می شود پوست شما تمیز شود و به سایر محصولاتی که قرار داده اید اجازه دهید کار خود را به درستی انجام دهند. مانند تونر اسید میوه ای ، برای استفاده از یک تونر که پوست را مرطوب می کند ، امتیاز دیگری نیز به آن اضافه کنید.

سرم - سرم ها با غلظت بالایی از ترکیبات فعال تشکیل می شوند تا سریعاً کار کنند و قادر به تمرکز روی کارهایی باشند که سریع انجام می دهند. به عنوان مثال ، سرم آنتی اکسیدان شبانه ما مملو از آنتی اکسیدان های مفید و جوش آور است. با ترکیباتی لوکس مانند روغن آلی Sea Buckthorn و CoQ 10 ، به لایه های پوست نفوذ کرده و روی یک چیز تمرکز می کند: ترمیم سلول های آسیب دیده پوستی.

آنتی اکسیدان ها - بدن ما آنتی اکسیدان هایی تولید می کند ، اما به طور طبیعی توانایی آن در انجام این کار با افزایش سن کاهش می یابد. این بدان معناست که باید در مواقع امکان آنها را به روال مراقبت از پوست اضافه کنیم. یکی از موثرترین اشکال آنتی اکسیدان ها ، اسید L-Absorbic (با نام ویتامین C) است و ما با توجه به این ماده تقویت کننده پوست آنتی اکسیدانی خود را ایجاد کرده ایم. یک قاشق چای خوری از پوست حاوی پودر آنتی اکسیدان تقویت شده را به یک سرم شب یا مرطوب کننده اضافه کنید و بگذارید ویتامین C و سایر مواد سالم به آرامی در پوست نفوذ کنند و تمام شب خاصیت جبران کننده آن را ارائه دهند.

مرطوب کننده - یک مرطوب کننده در شب یک هدف دو برابر را انجام می دهد: رطوبت از دست رفته در طول روز را دوباره پر کنید و هنگام خواب ، پوست را متعادل نگه دارید. گرمای مصنوعی و هوا باعث خشک شدن پوست می شوند ، بنابراین با اضافه کردن یک مرطوب کننده لایه سطحی ، رطوبت پوست در حالت مناسب کار قرار می گیرد. توصیه می کنیم B Quen را لایه بندی کنید

 

 

منبع : ثانیکالا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۶
مجید امیری ثانی

+ در وهله اول چگونه باید از آنها جلوگیری کرد

آیا از پوسته پوسته پوسته شده و ملتهب رنج می برید؟ آیا استعداد آکنه دارید؟ آیا روزاسه شما "شکوفه" امروز صبح؟ هر چه باشد ، یک بحران پوستی می تواند پتانسیل ناتوان کننده داشته باشد. تمایل ما این است که به سرعت مشکل را برطرف کنیم و در حالی که می تواند به اثبات برسد ، برخی از گزینه های طبیعی مراقبت از پوست وجود دارد که می تواند یک رفع سریع و یک درمان طولانی مدت باشد.

در اینجا نکاتی درباره محصولات و ترفندهای روزمره در مورد شیوه زندگی ارائه شده است که می تواند به شما کمک کند درگیر بحران های مراقبت از پوست ، به صورت پیشگیرانه و واکنش پذیر باشید.

دست های شکسته ، خشک شده + چوبی
تعمیر سریع:

برای مقابله با خشکی شدید ، دست و یا پا را با کره Healing Hand Hand و یا آنها را قبل از خواب به دستکش یا جوراب بپوشانید. این کار باعث می شود تا در هنگام خواب زیبایی ، مواد معدنی غنی از پوست روی پوست شما متمرکز شود.
چند ماده را که به طور طبیعی در حال بهبود هستند ، عملی کنید. Bar Tamanu Neem Healing Bar ما دارای ویژگی های Organic Neem Organic و روغن آلی Tamanu هستند که هر دو سلول های پوستی را ترمیم می کنند و می توانند پوست ترک خورده را درمان کنند.
راه حل های پیشگیرانه:

اطمینان حاصل کنید که محیط شما رطوبت زیادی دارد. در حالی که نمی توانید آب و هوا را در خارج از خانه تغییر دهید ، می توانید یک رطوبت ساز را به هوای داخلی اضافه کنید تا رطوبت پوست شما را تحویل دهد.
با داشتن محصولات غنی از رطوبت مانند Healing Hand کره ، لوسیون بدن Eco و کره بدن Luxe ، پوست را نرم و صاف نگه دارید. از انتخاب محصولات بدون مواد سمی بالقوه مانند Parabens یا روغن معدنی اطمینان حاصل کنید.
دست های بیش از حد را بشویید زیرا بسیاری از فرآورده های صابون سنتی می توانند تحریک کننده و یا خشک شوند. از هرگونه صابون حاوی تریکلوزان یا ترکیبات ضد باکتریایی که می تواند پوست را از سد رطوبت خود محو کند ، خودداری کنید (و به ذکر نیست برای محیط زیست مضر است).
برای خلاص شدن از شر پوست خشک و پوسته پوسته شده با بدن مرطوب کننده ارگانیک بدن ما را لکه برداری کنید تا مواد مرطوب کننده شما بتوانند به پوست برسند و کار خود را انجام دهند.
دست و پا را محافظت کنید. این بدان معنی است که هنگام بیرون رفتن از دستکش ، هنگام برف یا باغبانی و کفش در پاهای خود استفاده می کنید.
لبهای خشکیده و ترک خورده
تعمیر سریع:

لب های خود را با مخلوط DIY عسل و شکر لکه دار کنید. روی لب ها بمالید و بگذارید چند دقیقه قبل از مالیدن به آرامی بنشینید تا سلول های مرده پوست را از بین ببرد و پوست تازه را برای جذب محصولات غنی از رطوبت نشان دهد.
درمان تهویه مطبوع لب را روی لب خود بمالید. این مواد را با مواد پر قدرت آن مستقیماً از Mother Nature حفظ و مرطوب و صاف نگه می دارد.
برای تسکین فوری از سرماخوردگی و یا ترک خوردگی روی لب ، با Bar Tamanu Neem Bar در ناحیه آسیب دیده تماس بگیرید. اگرچه ممکن است به اندازه سایر محصولات ما بوی خوبی نداشته باشد ، اما اثر شگفت انگیز است.
راه حل های پیشگیرانه:

از تمام محصولات لب ساخته شده با روغن معدنی خودداری کنید زیرا خشک شدن فریبنده است.
محصولات لب ارگانیک مانند Lip Yummie را در نقاط روزمره مانند کیف پول ، میز ، ماشین و کابوس خود ، لکه های معمولی را لکه دار کنید. این کار باعث می شود همیشه لب های خود را مرطوب نگه دارید.
روغن نارگیل را به قهوه صبح خود اضافه کنید. شما تعجب خواهید کرد که چقدر صاف و قهوه و لبهای شما را با هر جرعه چربی می کند.
هنگام گذراندن مدت طولانی طولانی در خارج ، ضد آفتاب را به لب خود اضافه کنید. قبل از قرار دادن لب Yummie یا Lip Skinny می توانید یک لایه نازک از ضد آفتاب غیر سمی اضافه کنید.
کم آبی بدن کمک بزرگی به لبهای چاق شده است ، بنابراین آب بیشتری بنوشید!
پیش بینی های ACNE
آکنه می تواند در بسیاری موارد مانند هورمون ها ، محیط ، رژیم و… ایجاد شود. اما مواردی وجود دارد که می توانید صورت خود را در برابر شکستگی های آکنه به چهره خود بدهید.

تعمیر سریع:

1 قسمت سرکه سیب را به 3 قسمت آب مخلوط کنید. برای پوشاندن روی ناحیه برک آوت از یک لنت پنبه ای استفاده کنید. در طول روز 2-3 بار تکرار کنید.
با ترکیب 1 قاشق غذاخوری ماسک سبز سالی B با 1 قاشق غذاخوری عسل (عسل مانوکا مخصوصاً در آرام کردن التهاب مؤثر است) و یک قاشق چایخوری دارچین را خمیر درست کنید. قبل از شستشو ، روی ناحیه آسیب دیده رگ بزنید و بگذارید 20 دقیقه بماند. آنتی اکسیدان ها و خاصیت ضد التهابی باعث شکستن یک شکستگی می شوند.
با استفاده از یک سواب پنبه ، جوش را با روغن ارگانیک Tea Tree Tree یا روغن میخک جوانه درمان کنید.
راه حل های پیشگیرانه:

دو بار در روز پوست را با یک پاک کننده ملایم مانند تمیز کننده صورت مجلل Tamanu بشویید. این باعث می شود پوست شما از خاکی و باکتری هایی که می توانند پوست را چرب کنند ، منافذ مسدود کرده و باعث آکنه شود ، حفظ شود.
پوستهای مستعد به آکنه سلولهای مرده پوست را به طور موثری کاهش نمی دهد ، بنابراین به طور مرتب پوست را با یک تونر آلفا-هیدروکسی غیر سمی مانند تونر اسید میوه ما لکه دار کنید. سلولهای مرده پوست می توانند منافذ را مسدود کرده و در تولید روغن طبیعی پوست اختلال ایجاد کنند. همچنین لازم به ذکر است که این تونر دارای فندق جادوگر آلی و آلوئه ورا نیز می باشد که هم بهبود می یابد و هم آرامش می یابد.
از تحریک عناصر مانند بیسموت اکسی کلراید در آرایش خودداری کنید. این ماده یک ماده تحریک کننده است و می تواند به آکنه منجر شود.
میزان مصرف آب را افزایش دهید. آب می تواند به بیرون زدگی سموم از بدن شما کمک کند ، در حالی که به سیستم های بدن شما نیز کمک می کند تا در بهترین حالت کار کنند.
مصرف لبنیات و شکر خود را محدود کنید. دکتر مارک هایمان توضیح می دهد که ارتباط بین د

یو پی اس ROSACEA FLARE
تعمیر سریع:

کارهای کمی وجود دارد که بتوانید سریع شعله ور شدن روزاسه را تغییر دهید ، اما می توانید ظاهر قرمزی را کاهش دهید. تصحیح کننده رنگ Seafoam Color ما یک آرایش پودر غیر سمی است که نور را به صورت متفاوتی از بین می برد ، بنابراین ظاهر قرمزی پوست را کاهش می دهد.
راه حل های فعال:

مطمئن شوید که همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید ، زیرا پرتوهای UV می توانند باعث تحریک و شعله ور شدن شوند.
از مواد ضد التهابی مانند روغن ارگانیک Tamanu موجود در پاک کننده صورت لوکس Tamanu یا کالدولای ارگانیک که در کرم رویایی صورت هویج استفاده می کنیم ، استفاده کنید.
التهاب می تواند توسط استرس تشدید شود ، بنابراین در ایجاد تعادل بیشتر در زندگی خود تلاش کنید. ورزش ، یوگا یا حمام منظم همه می توانند به کاهش استرس کمک کنند.
چای سبز بیشتری بنوشید زیرا حاوی پلی فنول است که هم خاصیت آنتی اکسیدانی و هم ضد التهابی دارد. شما حتی می توانید با استفاده از سرم روز آنتی اکسیدان ، که آن را در لیست مواد تشکیل دهنده آن قرار داده است ، آن را بصورت موضعی اعمال کنید.
توصیه می کنیم در صورت بروز بحران مراقبت از پوست OMG ، زرادخانه ای از محصولات جبران را در دست داشته باشید. در نظر بگیرید تا مسافر ما را انتخاب کنید که دارای 6 بخش اندازه از پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست است. یا ، شروع به ترکیب این محصولات دوست داشتنی پوست در کارهای روزمره خود کنید تا بتوانید در وهله اول در جهت از بین بردن شیوع و شعله ور شدن تلاش کنید!

 

منبع : sanykala

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۳
مجید امیری ثانی


ما آن وزن را درک می کنیم و رشته های از دست دادن آن و حفظ آن می تواند یک مبارزه باشد. به عنوان بخشی از سفر سالم ما - که وزن آن بخش اعظمی از آن است - ما با رژیم ها ، گروه ها ، مربیان و ورزش های روزمره بمباران می شویم (نه برای اشاره به وسایل و ابزارها). گزینه های زیادی وجود دارد که به ما کمک می کند تا پوند و یا وزن خود را حفظ کنیم ، اما گاهی اوقات ، هر چقدر هم هوشیار باشیم ، به نظر نمی رسد که هیچ کاری موثر باشد.

معمولاً برای ریختن پوندها روی رژیم و ورزش تمرکز می کنیم. اما همانطور که دکتر اریک برگ به ما یادآوری می کند ، برای حفظ وزن سالم باید سالم باشید. تحقیقات بیشتر و بیشتری برای پشتیبانی از چگونگی سموم محیطی - آنهایی که در هوای تنفسی ، غذاهای فرآوری شده و غذاهایی که روی پوست خود قرار می دهیم ، فراهم می شود و می تواند منجر به افزایش وزن یا کاهش وزن شود. دکتر مارک هایمان توضیح می دهد که مواد شیمیایی سمی می توانند مانع از توانایی بدن در تعادل قند خون و متابولیسم کلسترول شوند. جای تعجب آور نیست زیرا شناخته شده است که سموم شیمیایی محلول در چربی هستند. به عبارت ساده تر ، هنگامی که بیش از حد سموم دارید ، که بدن نمی تواند همیشه آن را از بین ببرد ، بدن شما برای ذخیره کردن آنها ، بافت چربی ایجاد می کند.

 برخی از مواد غذایی چشم باز برای فکر:

سموم می توانند باعث التهاب شوند ، که بدن شما را از انجام بهترین عملکرد باز می دارد.
استرس ناشی از سموم یا التهاب باعث می شود بدن "پرواز یا واکنش خود را پاسخ دهد". از جمله موارد دیگر ، این می تواند منجر به متابولیسم کند شود.
مواد شیمیایی سمی می توانند هورمون ها را مختل کنند.
سموم به راحتی از طرق مختلف وارد بدن ما می شوند: از طریق رژیم غذایی ما ، هوایی که تنفس می کنیم و از طریق محصولاتی که روی پوست خود می گذاریم. بدن ما برخی از فیلترهای طبیعی را برای کمک به دفع سموم دارد. با این حال ، سموم می توانند به سیستم های اساسی بدن ما راه یابند. در آنجا ، آنها می توانند هورمون ها را دستکاری کنند ، متابولیسم را کند کنند و از بدن بخواهند چربی بیشتری بگیرد.

لیست طولانی ای از ترکیبات سمی وجود دارد که ما به طور منظم از شما می خواهیم که از آن خودداری کنید. ما می توانیم این موارد را دوباره تکرار کنیم ، اما به جای تهیه لیستی از "don'ts" ، راحت تر (و سرگرم کننده تر) صحبت کردن در مورد ترکیبات و محصولاتی که باید برای نیازهای مراقبت از پوست خود صحبت کنید ، آسان تر است.

محصولاتی که از نظر اخلاقی و آگاهانه و با مواد آلی ساخته شده اند ، توصیه های ما هستند. محصولاتی که با ترکیبات ارگانیک و تمیز تهیه شده اند ، نتیجه ای را که می خواهید بدون هیچ یک از سموم شیمیایی کم مصرف که می توانند وارد جریان خون شما شوند و عملکردهای بدن را مختل کنند ، به پوست شما می دهند.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که کاهش سموم در مراقبت از پوست یا حتی محیط ، به شما در کاهش وزن کمک کند ، هیچ تلاشی در تلاش نیست. در واقع ، شما باید همه چیز را به دست آورید. تغذیه پوست با مواد غنی شده و اندیشمند می تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد ، کیفیت هوا را که تنفس می کنید بهبود ببخشد و علائم برخی از بیماریهای رایج مراقبت از پوست را کاهش دهد.

خارج از برخی از شفابخشهای شناخته شده جایگزین ، جامعه پزشکی اصلی معمولاً در گفتگو درمورد همبستگی مراقبت از پوست و وزن نقش ندارند. ما متأسفیم که به شما بگوییم که صرفاً جابجایی محصولات غیر سمی بلافاصله منجر به کاهش وزن خواهد شد. اما ، وقتی مواد شیمیایی مورد نظر ما را در معرض خطر قرار می دهیم و بیولوژیکی پوست ما (یک عضو بزرگی است که مانند اسفنج عمل می کند) ، منطقی است که استفاده از مواد تمیز به بهترین وجه به سلامتی ما کمک می کند. منطقی است که از فرآورده های غذایی بدون مواد شیمیایی جلوگیری شود ، پس چرا باید با محصولات مراقبت از پوست که روی پوست خود می گذاریم ، تفاوت داشته باشد؟

لطفا توجه داشته باشید که ما متخصص پزشکی نیستیم.

 

منبع : sanykala

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۱
مجید امیری ثانی


می توان ادعا کرد که تونر یکی از کم ارزش ترین محصولات مراقبت از پوست در بازار است. تونر نقش مهمی در سلامت پوست دارد اما با تصور غلط پوشیده شده است. تصور می شود استفاده از تونر خیلی خشک است و فقط برای افرادی که از آکنه رنج می برند ضروری است. و در حالی که در مواردی که می تواند وجود داشته باشد ، تونر مناسب می تواند باعث آبرسانی ، لایه برداری و لایه برداری از پوست شود.

تونرهایی که با الکل ساخته شده اند می توانند پوست را خشک کنند (مراقب باشید از تونرهایی که حاوی ایزوپروپیل الکل هستند) استفاده کنید ، اما سایرین مانند Toner Acid ما با استفاده از اسیدهای آلفا هیدروکسی برای غنی سازی پوست استفاده می کنند. این محصول شبیه به آب قادر است به سرعت و به طور موثری در پوست نفوذ کند تا رطوبت فوری داشته باشد ، ضمن اینکه به آرامی لایه بالایی پوست را لکه دار می کند. قطع شدن سلولهای مرده پوست از طریق این فرایند لایه برداری باعث جلوگیری از گرفتگی منافذ شده و به مرطوب کننده ها ، سرمها و سایر محصولات پیگیری صورت اجازه می دهد تا به سطح پوست برسند و از آن سود ببرند.

اضافه کردن به خط طولانی برداشت های غلط از مراقبت از پوست ، لایه برداری فقط با استفاده از یک ماده ساینده صورت نمی گیرد. شکر ، نمک و دانه ممکن است برای دست ، پا و سایر نقاط خشن روی بدن مؤثر باشد ، اما پوست صورت ما بسیار ظریف است. استفاده از یکی از این مواد باعث می شود مویرگهای زیر پوست ما شکسته شود و در نتیجه لکه های قرمز و سایر آسیب ها به وجود می آید. از طرف دیگر ، اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHA) برای "کمک به پیوند" بین پوست و سلول های مرده پوست برای "کمک به فرآیند ریختن" تلاش می کنند. AHA ها از مواد طبیعی مانند میوه در مورد تونر اسید میوه ما استفاده می شوند.

پس چه کسی باید از تونر استفاده کند؟ هر کس می تواند از یک تونر بهره مند شود ، اما به خصوص افرادی که پوست سالخورده دارند ، به عنوان توانایی ما برای لاغر کردن سلولهای مرده پوست به طور طبیعی کاهش می یابد. همچنین ، کسانی که در اثر آفتاب یا باد آسیب می بینند. این عناصر می توانند تعداد زیادی سلولهای مرده پوست ایجاد کنند و لایه برداری ضروری است.

اما حتی آن دسته از محصولات ساخته شده بدون الکل های تحریک کننده هنوز هم باید در ابتدا کم مصرف شوند. اسیدها وقتی برای اولین بار به پوست معرفی می شوند ، تحریک کننده هستند ، بنابراین توصیه می کنیم قبل از استفاده از تونر اسید میوه ای ، یک لنت پنبه را با آب رقیق کنید. در ابتدا هفته ای یکبار از آن استفاده کنید ، هفته ای 2-3 بار ، روزانه یا به اندازه نیاز پوست خود ، از آن استفاده کنید. و همیشه با مرطوب کننده یا سرم پیگیری کنید.

نحوه انتخاب تونر مناسب

از تونرهای خشن که شامل الکل هستند جلوگیری کنید ، زیرا می توانند به شدت خشک و تحریک کننده پوست شوند.
از تونرهایی که از پارابن ها یا مواد نگهدارنده شیمیایی استفاده می کنند ، مانند اوره ایمیدزاولیندینیل و DMDM ​​Hydantion خودداری کنید. از آنجا که تونر یک محصول مبتنی بر آب است ، مواد نگهدارنده برای جلوگیری از شکل گیری میکروارگانیسم ها لازم است. پارابن ها رایج ترین مواد نگهدارنده هستند (آنها راحت و ارزان هستند!) اما با موارد جدی بهداشتی مانند سرطان در ارتباط هستند.
حتی اگر تونر شما می گوید که شامل یک عنصر مرطوب کننده است (فکر کنید: آلوئه ورا ، ویتامین E) ، شما هنوز هم می خواهید با یک مرطوب کننده موثر و غیر سمی پیگیری کنید تا سطح رطوبت پوست شما متعادل نگه داشته شود.
استفاده منظم از یک پاک کننده خوب ، مانند تمیز کننده های صورت لوکس Tamanu ، به تمیز نگه داشتن پوست و باکتری ها کمک می کند و باعث کاهش میزان یا فراوانی تونر مورد استفاده شما می شود. این برای کسانی که پوست خشک یا حساس دارند مفید است.
درباره میزان سمیت تونر خود اطمینان ندارید؟ برنامه موبایل Deep Skin EWG را بارگیری کنید (با یک اسکنر بارکد مناسب!) را ببینید یا به وب سایت آنها مراجعه کنید تا ببینید چگونه ترکیبات آن رتبه بندی شده اند.
پس برای چی منتظری؟ یک بطری Toner Acid Fruit را انتخاب کنید و ببینید که چطور لایه برداری منظم می تواند باعث درخشش پوست شما شود!

 

منبع : sanykala

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۰
مجید امیری ثانی

با روال مراقبت از پوست غیر سمی پوست را مرطوب کنید
با شنیدن پیکره های کریسمس در نیمکره شمالی ، به احتمال زیاد در بیرون سرد می شود. در ماه های سرد سال هوا خشک تر می شود و مکیدن رطوبت از پوست شما شروع می شود. این زمان سال است که شما بیشتر احتمال خشکی و پوستی را تجربه می کنید. اما نگران نباشید ، ما پشت شما را داریم! یکی از اهداف ما در ماههای سردتر که در پیش رو داریم این است که نکاتی را در مورد چگونگی حفظ درخشش زیبای زمستانی خود به شما ارائه دهد. در این وبلاگ ، ما در مورد محصولاتی که می توانید در صورت ، لب و بدن خود برای مقابله با خشکی بیش از حد استفاده کنید ، صحبت می کنیم.

علاوه بر این محصولات ، پیشنهاد عالی دیگر در نظر گرفتن یک مرطوب کننده منزل است. اگر نمی توانید یک اتاق در هر اتاق داشته باشید ، حداقل یک شب در اتاق خواب خود داشته باشید. رطوبت ساز یک محیط مرطوب ایجاد می کند تا پوست شما در طول شب "بنوشید".

صورتت

صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید - نمونه خوبی از تمیز کننده فنی TAMANU LUXURY است. ماده پاک کننده موجود در این پاک کننده فوق العاده از روغنهای نارگیل ارگانیک ، زیتون و جوجوبا استخراج می شود. همچنین حاوی مواد مرطوب کننده فوق العاده ای مانند روغن آلی شتر و روغن تامانو است. فواید بسیار زیاد روغن در پاک کننده این است که آنها به ناخالصی ها متصل می شوند و بدون گرفتگی منافذ و یا از بین بردن روغن های مفید ، خاک را بیرون می کشند. روغن های موجود در تمیز کننده صورت Tamanu همچنین برای مقابله با رادیکال های آزاد ، سرشار از آنتی اکسیدان هستند.
یک لایه اضافی از رطوبت بیفزایید - یکی از محصولات مرطوب کننده مورد علاقه ما روغن های فنی F BEN B QUENCHED است. اگر مرطوب کننده منظم شما کافی نیست (و شما می دانید) ، روغن روغن B Quenched صورت فقط می تواند مورد نیاز شما باشد. این ماده سبک وزن است و در هر ساعت از شبانه روز می توان از آن برای حفظ رطوبت پوست استفاده کرد. بعلاوه ، روغنهای موجود در B Quenched سرشار از اسیدهای چرب ضروری ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند تا به چهره شما درخشندگی سالم و مورد نیاز در ماه های سرد منجر شود.
لبهای تو

از یک لب مومیایی بدون روغن معدنی استفاده کنید - در زمستان بسیار مراقب باشید که از لب مومیایی شده با روغن معدنی ، فرآورده های نفتی و یک سرطان زا شناخته شده استفاده نکنید. روغن معدنی مانع غیرقابل نفوذی را ایجاد می کند که رطوبت فعلی بدن شما را به دام می اندازد ، اما رطوبت اضافی را وارد نمی کند. به همین دلیل ما LIP YUMMIES ، LIP SKINNIES و LIP ASSIST CONTITIONING TREATMENT را با مرطوب کننده غنی و خوب برای شما ایجاد کردیم. روغنها اگر به مقداری رنگ نیاز دارید ، LIN SKINNIES گزینه بسیار خوبی است. اگر فقط می خواهید لب های خود را آرام کنید ، LUM YUMMIES می تواند کمک کند. اگر لب های شما خیلی خشک و خسته شده است ، LIP ASSIST می تواند BFF شما باشد (لطفا توجه داشته باشید که می توانید LIP ASSIST را به تنهایی یا بیش از یک محصول دیگر و یا حتی در اطراف لب های خود بپوشید).
بدن شما

از مرطوب کننده های فوق العاده غنی استفاده کنید - یک مثال خوب LOTION ECO BODY ماست (به زودی با رایحه ای جدید ، Warm + Woodsy + Floral برای تعطیل کردن فصل). لوسیون ما عاری از عطرهای مصنوعی و پر از روغنهای ارگانیک و کره برای مرطوب کردن پوست شما است. یکی دیگر از مزیت های مهم استفاده از لوسیون مانند ECO BODY ، ترکیبات آن خاصیت ضد التهابی و آرام بخشیدن به پوست دارند.
هر چه زودتر به خشکی بیش از حد رسیدگی کنید - اگر روال مرطوب کننده منظم هنوز پوست شما را در نیاز قرار می دهد ، BALM ANYWHERE BODY ما را در نظر بگیرید. این مومیایی ابریشمی در کاربرد فراوان است و با تحریک رشد سلولی جدید ، پوست را بهبود می بخشد. به علاوه ، بسیار آرامش بخش است.

 

منبع : sanykala

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۱۵
مجید امیری ثانی