این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

روز شما در مقابل روال مراقبت از پوست در شب

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶ ب.ظ

هنگام تدوین روال مراقبت از پوست شخصی ، مهم است که عملکرد پوست خود را در طول روز در مقابل شب هنگام تشخیص دهید. عواملی که تأثیر زیادی بر پوست می گذارد بین ساعات مختلف روز متفاوت است و محصولات مراقبت از پوست شما باید این موضوع را منعکس کنند.

روز
در طول روز ، پوست با عوامل خارجی و محیطی بمباران می شود. خورشید ، باد ، آلودگی و گرد و غبار می توانند بر روی بدن از نظر جسمی تأثیر بگذارند ، در حالی که استرس می تواند عوارض خاص خود را به همراه داشته باشد.

بار این تأثیرگذار در روز می تواند رادیکالهای آزاد را در پوست شما ایجاد کند ، که می تواند منجر به مشکلات پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک شود. رادیکال های آزاد عدم تعادل در ساختار سلولی ما ایجاد می کنند که می تواند منجر به بروز مشکلات زیادی از جمله پوست خیلی خشک یا خیلی روغنی ، شکسته شدن کلاژن سالم و حتی سرطان پوست شود.

وقتی پوست خود را برای روز آماده می کنید ، متعهد شوید که از محصولاتی استفاده کنید که به عنوان اولین خط دفاع در برابر تشکیل رادیکال آزاد استفاده می شوند: محصولات غنی از آنتی اکسیدان ها. (در اینجا درباره رادیکال های آزاد بیشتر بدانید).

جای تعجب نیست که رطوبت یک ویژگی مهم مهم پوست سالم به حساب می آید و پوست خود را به خوبی هیدراته نگه دارید ، قطعه دیگری از معما در طول روز است.

موارد ضروری محصول ما برای روز است:

پاک کننده - هر روز صبح صورت خود را با پاک کننده ملایم صورت تامانو تمیز کنید ، که به شما کمک می کند تا هر گونه کثیفی یا عرق که در طول شب جمع شده است را از بین ببرید. به عنوان یک مزیت ، روغن Tamanu ، یکی از مواد اصلی پاک کننده ما ، یک ضد التهاب طبیعی است. این به کاهش هرگونه پف و چربی ناشی از کمبود شما کمک می کند.

سرم - سرم آنتی اکسیدان روزانه ما به خصوص برای محافظت از پوست شما در طول روز طراحی شده است. این ماده با ترکیبات آنتی اکسیدانی فعال در حال ترکیدن است و قادر به نفوذ در اعماق پوست برای ترمیم رادیکالهای آزاد در بدو شروع آنها است.

مرطوب کننده - در حالی که سرم باعث ایجاد رطوبت لایه های زیر سطح پوست شما می شود ، استفاده از مرطوب کننده به مرطوب نگه داشتن اکثر پوست کمک می کند. ما یا کرم رویایی صورت هویج یا مرطوب کننده رنگی خود را توصیه می کنیم. این کرم ها با افزودن رطوبت همه جانبه به تعادل و آرامش پوست کمک می کنند.

البته اینها تنها محصولاتی نیستند که برای تکمیل کارهای روز خود باید از آنها استفاده کنید. اغلب اوقات شما باید برای فصل خاص اقامت خود را فراهم کنید (مانند زمستان اضافه کردن لایه ای از B Quenched).

شب
حقیقت زیادی در پشت «خواب زیبایی شما وجود دارد.» از ایمنی تخت خواب و محدودیت های یک محیط کنترل شده ، به پوست شما این فرصت داده می شود که وارد حالت جبران کننده شود ، وارسی از آسیب های خورشید ، باد ، آلودگی ، خاک و استرس در طول روز تجربه می شود.

حتی در شب ، آنتی اکسیدان ها و رطوبت کلید موفقیت پوست هستند. اما برخلاف روزمرگی شما که بیشتر به محصولات سطح سطح متکی است ، مهم است که محصولات شبانه را فعال و نفوذ کنید تا بتوانند پوست را از عمق لایه های پوست ترمیم کنند.

محصولات اساسی ما برای شب انتخاب می کند:

پاک کننده - مهمترین کاری که می توانید برای پوست خود انجام دهید شستشوی کثیفی و تمیز کردن روز از روز است (درباره اهمیت شستشوی صورت خود بیشتر بخوانید). پاک کننده لوکس صورت Tamanu ما محصولی ملایم است که پاکسازی می کند و در عین حال پوست را آرام و تسکین می بخشد.

TONER - در حالی که دفعات استفاده به نوع پوست شما بستگی دارد ، یک تونر ساخته شده با اسیدهای آلفا-هیدروکسی یک محصول ضروری است. بلافاصله پس از پاکسازی از تونر استفاده کنید تا سلول های مرده پوست را از بین ببرید و منافذ آن را اصلاح کنید. این باعث می شود پوست شما تمیز شود و به سایر محصولاتی که قرار داده اید اجازه دهید کار خود را به درستی انجام دهند. مانند تونر اسید میوه ای ، برای استفاده از یک تونر که پوست را مرطوب می کند ، امتیاز دیگری نیز به آن اضافه کنید.

سرم - سرم ها با غلظت بالایی از ترکیبات فعال تشکیل می شوند تا سریعاً کار کنند و قادر به تمرکز روی کارهایی باشند که سریع انجام می دهند. به عنوان مثال ، سرم آنتی اکسیدان شبانه ما مملو از آنتی اکسیدان های مفید و جوش آور است. با ترکیباتی لوکس مانند روغن آلی Sea Buckthorn و CoQ 10 ، به لایه های پوست نفوذ کرده و روی یک چیز تمرکز می کند: ترمیم سلول های آسیب دیده پوستی.

آنتی اکسیدان ها - بدن ما آنتی اکسیدان هایی تولید می کند ، اما به طور طبیعی توانایی آن در انجام این کار با افزایش سن کاهش می یابد. این بدان معناست که باید در مواقع امکان آنها را به روال مراقبت از پوست اضافه کنیم. یکی از موثرترین اشکال آنتی اکسیدان ها ، اسید L-Absorbic (با نام ویتامین C) است و ما با توجه به این ماده تقویت کننده پوست آنتی اکسیدانی خود را ایجاد کرده ایم. یک قاشق چای خوری از پوست حاوی پودر آنتی اکسیدان تقویت شده را به یک سرم شب یا مرطوب کننده اضافه کنید و بگذارید ویتامین C و سایر مواد سالم به آرامی در پوست نفوذ کنند و تمام شب خاصیت جبران کننده آن را ارائه دهند.

مرطوب کننده - یک مرطوب کننده در شب یک هدف دو برابر را انجام می دهد: رطوبت از دست رفته در طول روز را دوباره پر کنید و هنگام خواب ، پوست را متعادل نگه دارید. گرمای مصنوعی و هوا باعث خشک شدن پوست می شوند ، بنابراین با اضافه کردن یک مرطوب کننده لایه سطحی ، رطوبت پوست در حالت مناسب کار قرار می گیرد. توصیه می کنیم B Quen را لایه بندی کنید

 

 

منبع : ثانیکالا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
مجید امیری ثانی

مراقبت از پوست در شب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی