این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

نکاتی درباره محصولات مدرسه برای معلمان

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ب.ظ

بازگشت به مدرسه می تواند یک زمان استرس زا برای معلمان باشد. بعد از یک تعطیلات در تابستان ، معلمان باید دوباره خود را برای گذراندن روزهای خود در داخل ، روی پای خود و هدایت شخصیتهای جدید دانش آموزان خود مجدداً مجذوب کنند. در طی این انتقال ، پوست می تواند منفی واکنش نشان دهد.

تمام تغییرات جدید را در طول چند هفته اول سال تحصیلی طی کنید:

یک برنامه خواب جدید ، با یک تماس بیدار شده احتمالاً زودتر
کاهش ویتامین D از روزهایی که در خارج از منزل در آفتاب گذرانده اید
قرار گرفتن در معرض هوای داخلی و مصنوعی ، که باعث خشک شدن پوست می شود را افزایش می دهد
التهاب از ایستادن در مقابل کلاس
افزایش شستشوی دست (باید از میکروب ها دوری کرد!) ، که می تواند باعث خشک شدن پوست شود
استفاده بیشتر از آرایش ، از آنجا که تابستان ها معمولاً به دنبال آرایش طبیعی تر و کمتری هستند
در دوران بازگشت به مدرسه ، معلمان ممکن است دچار خشکی پوست ، لب های ترک خورده و تورم دست و پا شوند. ممکن است در نتیجه این تغییر ، پوست آنها از بین برود. با این حال ، ملاحظات مراقبت از پوست می تواند پوست را متعادل و سالم نگه دارد ، به طوری که از ساحل به کلاس دیگر نمی رود.

نکاتی درباره کالاها درباره معلمان درباره بازگشت به سالی ب

روزی دو بار تمیز کنید. صورت و تمیز کننده ملایمی مانند پاک کننده های لوکس صورت Tamanu Oil ، هر روز صبح و شب بشویید تا منافذ خود را از خاک و باکتری ها دور نگه دارید. روغن ارگانیک تامانو اضافه شده در پاک کننده ما یک ضد التهاب طبیعی است که پوست را از یک روز استرس زا آرام می کند.
یک مرطوب کننده را به کارهای روزمره خود اضافه کنید. بعد از تمیز کردن هر روز صبح ، از روغن صورت B Quenched صورت استفاده کنید. این مرطوب کننده سبک به سرعت جذب پوست می شود تا رطوبت پایدار به پوست اضافه شود به طوری که احتمال خشک شدن کمتر از AC داخلی بدن وجود دارد که بدون شک با تمام توان برای خنک نگه داشتن کلاس های درس روشن می شوید.
یک محصول مرطوب کننده لب را درون کیف مدرسه خود قرار دهید. معلمان صحبت های زیادی انجام می دهند ، که می تواند باعث خشک شدن لب شود. درمان با تهویه مطبوع لب ، ضمن ایجاد درخششی صاف و ابریشمی ، رطوبت لب را نیز به شما اضافه می کند. محصولی مضاعف برای معلمان زحمتکش!
مراقب دستان خود باشید. دستها می توانند از شستشوی بیش از حد دستها و افزایش کارها مانند نوشتن روی تخته ، گشتن در روی کاغذها ، و غیره تبدیل به خشکی و خشک شوند ، و یک قوطی از کره شفا دهنده دست را روی میز نگه دارید و غالباً مرطوب کنید.
زیبایی خود را بخوابید. قبل از خوابیدن در شب ، پا های پوستی در کره Luxe Body Body ما ، یک قاشق چربی پوست آنتی اکسیدانی تقویت کننده را به مرطوب کننده شب خود اضافه کنید و مقداری ترمیم چشم فشرده را زیر چشم خود قرار دهید. بگذارید مواد مفید برای شما سلولها را ترمیم کنند ، زیبایی شما را تقویت کرده و پوست خود را تسکین دهند.
در حالی که محصولات با دقت انتخاب شده کمک شایانی برای پوست شما خواهد کرد ، افزودنیهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید به روز خود بسپارید تا سلامت و پوست خود را راضی نگه دارید.

میزان مصرف آب را افزایش دهید. شما می توانید به راحتی از هوای مصنوعی و التهاب عمومی ناشی از قرار گرفتن روی پاهای خود کم آبی شوید. از نوشیدن زیاد نوشیدنی های شیرین خودداری کنید و یک بطری آب قابل استفاده مجدد را نزدیک خود نگه دارید. بنوشید ، بنوشید ، بنوشید!
ویتامین D. خود را افزایش دهید. ویتامین D ، ماده مغذی بدن ما به تنهایی قادر به ایجاد آن نیست ، نقش بزرگی در سلامت استخوان ها دارد ، همچنین برای جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری ها مانند سرطان ، دیابت و بیماری اسکلروز مفید است. در طول تابستان ، ما یک خوراکی غنی کننده از ویتامین D را از خورشید دریافت می کنیم ، اما با شروع سال تحصیلی ، میزان آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برای جبران این فقدان ، غذاهای سرشار از ویتامین D ، مانند ماهی ، لبنیات ، پنیر و تخم مرغ را به رژیم عادی خود اضافه کنید.
ورزش را در روز خود بگنجانید. ورزش برای کاهش استرس و همچنین افزایش جریان خون به مدرسه شناخته شده است. برای سلامتی روحی و روانی شما می توانید پیاده روی کنید ، یوگا انجام دهید یا به سالن ورزشی بروید.
شروع سال تحصیلی ممکن است استرس را برای پوست شما به ارمغان بیاورد ، اما همچنین شروع یک چیز خارق العاده است. ما معلمان سخت کوش را دوست داریم که بسیار خستگی ناپذیر کار می کنند تا ذهن و زندگی جوانان کنجکاو را غنی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
مجید امیری ثانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی