این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

گذار از تابستان به مدرسه می تواند برای دانش آموزان ، خصوصاً کسانی که برای اولین بار به دانشگاه می روند ، استرس زا باشد. یک محیط جدید ، برنامه و رژیم جدید می تواند سلامتی پوست شما را مختل کند ، و باعث می شود پوست لکه دار شود ، خشک شود یا حتی از هم پاشیده شود. با این وجود ، با انتخاب محصول متفکر ، یک چیز می تواند در طول این تغییر عمده زندگی ثابت بماند: سلامت پوست شما.

در میان عجله بیرون آمدن از در و جلسات مطالعه در اواخر شب ، چندین محصول وجود دارد که به شما در حفظ درخشش عادی کمک می کند.

صبح و شب صورت خود را تمیز کنید. هنگامی که شما در حال انجام هستید ، پاکسازی یک گام ضروری در روال زیبایی شماست تا مطمئن شوید که همه کثیفی ها و باکتری ها از روی صورت شما شسته شده است. در نظر داشته باشید که از تمیز کننده های لوکس Tamanu استفاده کنید. نه تنها پوست شما را تمیز نگه می دارد ، بلکه دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد تا از پف و یا قرمزی ناشی از یک روز طولانی بکاهد.
از مرطوب کننده روز و شب استفاده کنید. شما ممکن است در محل قرارگیری در کلاس یا محل خواب تان در خوابگاه کنترل نداشته باشید ، که ممکن است منجر به نزدیکی شما به گرمای مصنوعی یا AC شود. برای اطمینان از خشک شدن پوست ، از مرطوب کننده غنی کننده مانند سرم B آنتی اکسیدان یا B Night Night استفاده کنید.
زیر فشار خنک بمانید. دویدن به کلاس؟ آرایش خود را از اجرای برنامه با اسپریتز اسپری B Cool Misting خود نگه دارید. روغن ضروری ارگانیک نعناع خنک فوری را به پوست شما اضافه می کند و بامبو اضافه شده به تنظیم آرایش کمک می کند.
زیبایی خود را بخوابید. قبل از اینکه سرتان به بالش برخورد کند ، یک قاشق چربی پوست آنتی اکسیدانی تقویت شده به سرم شب یا مرطوب کننده خود اضافه کنید. آنتی اکسیدان غنی شده در داخل ، هر سلول آسیب دیده پوستی را که ممکن است در اثر آفتاب یا استرس زیاد ایجاد کند ، ترمیم می کند. اگرچه ممکن است اکنون به فکر چروک و چروک نباشید ، این آنتی اکسیدان ها خیلی زود آنها را از شکل گیری بازمی دارند.
در حالی که محصولات سمی و غیر سمی نقش مهمی در سالم نگه داشتن پوست دارند ، ملاحظات سبک زندگی دیگری نیز وجود دارد که نقش زیادی در سلامتی شما دارند:

استرس نداشته باشید. استرس های ناسالم استرس می تواند در ظاهر پوست شما تأثیر بگذارد ، بنابراین گزینه های زندگی سالم را انتخاب کنید (فکر کنید: رژیم غذایی و ورزش منظم) تا سطح استرس کم و متعادل نگه داشته شود. به طور منظم رسیدن به سالن بدنسازی با جلسات مدرسه و جلسات مطالعه می تواند دشوار باشد ، بنابراین در مورد دوچرخه سواری به مدرسه یا پیاده روی کردن راه طولانی برای کلاس فکر کنید. و هنگامی که یک لحظه استرس زا غافلگیرانه وارد می شود ... فقط نفس بکشید.
خواب خوبی داشته باشید. کشیدن "همه شبها" ممکن است کاری باشد که باید در طول سال تحصیلی انجام شود ، اما خواب خوب و آرامش بخش برای سلول های مناسب پوست و جوان سازی بافت ها ضروری است. قبل از برخورد به بالش ، تا حد امکان سر خود را به خواب آرام بسپارید. اجازه ندهید که کار مدرسه یا جریان رسانه های اجتماعی شما آخرین چیزی باشد که می بینید قبل از خوابیدن. در عوض یک کتاب "برای سرگرمی" انتخاب کنید ، با یک دوست گپ بزنید یا به موسیقی گوش دهید تا خاموش شود.
میزان ویتامین D را بیشتر کنید. ویتامین D ، ماده مغذی بدن ما به تنهایی قادر به ایجاد آن نیست ، نقش بزرگی در سلامت استخوان ها دارد ، همچنین برای جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری ها مانند سرطان ، دیابت و بیماری اسکلروز مفید است. در طول تابستان ، ما یک خوراکی غنی کننده از ویتامین D را از خورشید دریافت می کنیم ، اما با شروع سال تحصیلی ، میزان آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برای جبران این فقدان ، غذاهای سرشار از ویتامین D ، مانند ماهی ، لبنیات ، پنیر و تخم مرغ را به رژیم عادی خود اضافه کنید.

دوستان خود را برای یک روز آبگرم دعوت کنید. به طور مرتب از استرس استفاده کرده و با یک روز آبگرم پوست خود را لمس کنید. برای رفع نیازهای پوست خود از ماسک گل سبز B استفاده کنید ، از Buff Body Body مرطوب کننده ما برای لایه برداری دست و پا استفاده کنید ، یا ناخن های خود را رنگ کنید. صرف وقت منظم برای شما (و پوست خود) روشی مطمئن برای سالم ماندن آن است.
هیدراته بمانید. کمبود آب بدن باعث خشکی پوست ، دایره های تیرگی چشم و حتی آکنه می شود. یک بطری آب قابل استفاده مجدد را در محفظه خود برای هیدراتاسیون در محل قرار دهید و به جای کافئین ، در صورت امکان چای گیاهی یا آب نارگیل را انتخاب کنید.
ایجاد تعادل در روال جدید شما ممکن است مدتی طول بکشد ، اما قابل دستیابی است. با ادامه انتخاب گزینه های جدید و خلاقانه شیوه زندگی سالم در زندگی روزمره ، از پوست شما تشکر خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
مجید امیری ثانی

مراقبت از پوست در مدرسه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی