این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb

نحوه مبارزه با خشکی بیش از حد در زمستان

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵ ب.ظ

با روال مراقبت از پوست غیر سمی پوست را مرطوب کنید
با شنیدن پیکره های کریسمس در نیمکره شمالی ، به احتمال زیاد در بیرون سرد می شود. در ماه های سرد سال هوا خشک تر می شود و مکیدن رطوبت از پوست شما شروع می شود. این زمان سال است که شما بیشتر احتمال خشکی و پوستی را تجربه می کنید. اما نگران نباشید ، ما پشت شما را داریم! یکی از اهداف ما در ماههای سردتر که در پیش رو داریم این است که نکاتی را در مورد چگونگی حفظ درخشش زیبای زمستانی خود به شما ارائه دهد. در این وبلاگ ، ما در مورد محصولاتی که می توانید در صورت ، لب و بدن خود برای مقابله با خشکی بیش از حد استفاده کنید ، صحبت می کنیم.

علاوه بر این محصولات ، پیشنهاد عالی دیگر در نظر گرفتن یک مرطوب کننده منزل است. اگر نمی توانید یک اتاق در هر اتاق داشته باشید ، حداقل یک شب در اتاق خواب خود داشته باشید. رطوبت ساز یک محیط مرطوب ایجاد می کند تا پوست شما در طول شب "بنوشید".

صورتت

صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید - نمونه خوبی از تمیز کننده فنی TAMANU LUXURY است. ماده پاک کننده موجود در این پاک کننده فوق العاده از روغنهای نارگیل ارگانیک ، زیتون و جوجوبا استخراج می شود. همچنین حاوی مواد مرطوب کننده فوق العاده ای مانند روغن آلی شتر و روغن تامانو است. فواید بسیار زیاد روغن در پاک کننده این است که آنها به ناخالصی ها متصل می شوند و بدون گرفتگی منافذ و یا از بین بردن روغن های مفید ، خاک را بیرون می کشند. روغن های موجود در تمیز کننده صورت Tamanu همچنین برای مقابله با رادیکال های آزاد ، سرشار از آنتی اکسیدان هستند.
یک لایه اضافی از رطوبت بیفزایید - یکی از محصولات مرطوب کننده مورد علاقه ما روغن های فنی F BEN B QUENCHED است. اگر مرطوب کننده منظم شما کافی نیست (و شما می دانید) ، روغن روغن B Quenched صورت فقط می تواند مورد نیاز شما باشد. این ماده سبک وزن است و در هر ساعت از شبانه روز می توان از آن برای حفظ رطوبت پوست استفاده کرد. بعلاوه ، روغنهای موجود در B Quenched سرشار از اسیدهای چرب ضروری ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند تا به چهره شما درخشندگی سالم و مورد نیاز در ماه های سرد منجر شود.
لبهای تو

از یک لب مومیایی بدون روغن معدنی استفاده کنید - در زمستان بسیار مراقب باشید که از لب مومیایی شده با روغن معدنی ، فرآورده های نفتی و یک سرطان زا شناخته شده استفاده نکنید. روغن معدنی مانع غیرقابل نفوذی را ایجاد می کند که رطوبت فعلی بدن شما را به دام می اندازد ، اما رطوبت اضافی را وارد نمی کند. به همین دلیل ما LIP YUMMIES ، LIP SKINNIES و LIP ASSIST CONTITIONING TREATMENT را با مرطوب کننده غنی و خوب برای شما ایجاد کردیم. روغنها اگر به مقداری رنگ نیاز دارید ، LIN SKINNIES گزینه بسیار خوبی است. اگر فقط می خواهید لب های خود را آرام کنید ، LUM YUMMIES می تواند کمک کند. اگر لب های شما خیلی خشک و خسته شده است ، LIP ASSIST می تواند BFF شما باشد (لطفا توجه داشته باشید که می توانید LIP ASSIST را به تنهایی یا بیش از یک محصول دیگر و یا حتی در اطراف لب های خود بپوشید).
بدن شما

از مرطوب کننده های فوق العاده غنی استفاده کنید - یک مثال خوب LOTION ECO BODY ماست (به زودی با رایحه ای جدید ، Warm + Woodsy + Floral برای تعطیل کردن فصل). لوسیون ما عاری از عطرهای مصنوعی و پر از روغنهای ارگانیک و کره برای مرطوب کردن پوست شما است. یکی دیگر از مزیت های مهم استفاده از لوسیون مانند ECO BODY ، ترکیبات آن خاصیت ضد التهابی و آرام بخشیدن به پوست دارند.
هر چه زودتر به خشکی بیش از حد رسیدگی کنید - اگر روال مرطوب کننده منظم هنوز پوست شما را در نیاز قرار می دهد ، BALM ANYWHERE BODY ما را در نظر بگیرید. این مومیایی ابریشمی در کاربرد فراوان است و با تحریک رشد سلولی جدید ، پوست را بهبود می بخشد. به علاوه ، بسیار آرامش بخش است.

 

منبع : sanykala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی