این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

این وبلاگ جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی روز دنیا است

این سایت به روز ترین مطالب و محصولات آرایشی و بهداشتی روز جهان معرفی می گردد . همچنین تمامی مطالبی که در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر خانم های عزیز می باشد در این وبلاگ قرار میگیرد

لوازم آرایشی
لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مای
لوازم آرایشی عمده
لوازم آرایشی فلورمار
لوازم آرایشی بورژوا
لوازم آرایشی میبلین
لوازم آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی لانکوم
لوازم آرایشی در وان ترکیه
لوازم آرایشی به انگلیسی
لوازم آرایشی هدی بیوتی
لوازم آرایشی سفورا
لوازم آرایشی روژا
لوازم آرایشی دیجی کالا
لوازم آرایشی لدورا
لوازم آرایشی سفیر
لوازم آرایشی ساخت ترکیه
لوازم آرایشی avon
لوازم آرایشی astra
لوازم آرایشی apex
لوازم آرایشی artdeco
لوازم آرایشی amutiya
لوازم آرایشی beyu
لوازم آرایشی bka
لوازم آرایشی bebeco
لوازم آرایشی biol
لوازم آرایشی bee
لوازم آرایشی benefit
لوازم آرایشی bobbi brown
لوازم آرایشی bell
لوازم آرایشی bio
لوازم آرایشی balea
لوازم آرایشی bereti
لوازم آرایشی bh
لوازم آرایشی beauty
لوازم آرایشی by terry
لوازم آرایشی bourjois
لوازم آرایشی biba
لوازم آرایشی bebe
لوازم آرایشی bb


ما آن وزن را درک می کنیم و رشته های از دست دادن آن و حفظ آن می تواند یک مبارزه باشد. به عنوان بخشی از سفر سالم ما - که وزن آن بخش اعظمی از آن است - ما با رژیم ها ، گروه ها ، مربیان و ورزش های روزمره بمباران می شویم (نه برای اشاره به وسایل و ابزارها). گزینه های زیادی وجود دارد که به ما کمک می کند تا پوند و یا وزن خود را حفظ کنیم ، اما گاهی اوقات ، هر چقدر هم هوشیار باشیم ، به نظر نمی رسد که هیچ کاری موثر باشد.

معمولاً برای ریختن پوندها روی رژیم و ورزش تمرکز می کنیم. اما همانطور که دکتر اریک برگ به ما یادآوری می کند ، برای حفظ وزن سالم باید سالم باشید. تحقیقات بیشتر و بیشتری برای پشتیبانی از چگونگی سموم محیطی - آنهایی که در هوای تنفسی ، غذاهای فرآوری شده و غذاهایی که روی پوست خود قرار می دهیم ، فراهم می شود و می تواند منجر به افزایش وزن یا کاهش وزن شود. دکتر مارک هایمان توضیح می دهد که مواد شیمیایی سمی می توانند مانع از توانایی بدن در تعادل قند خون و متابولیسم کلسترول شوند. جای تعجب آور نیست زیرا شناخته شده است که سموم شیمیایی محلول در چربی هستند. به عبارت ساده تر ، هنگامی که بیش از حد سموم دارید ، که بدن نمی تواند همیشه آن را از بین ببرد ، بدن شما برای ذخیره کردن آنها ، بافت چربی ایجاد می کند.

 برخی از مواد غذایی چشم باز برای فکر:

سموم می توانند باعث التهاب شوند ، که بدن شما را از انجام بهترین عملکرد باز می دارد.
استرس ناشی از سموم یا التهاب باعث می شود بدن "پرواز یا واکنش خود را پاسخ دهد". از جمله موارد دیگر ، این می تواند منجر به متابولیسم کند شود.
مواد شیمیایی سمی می توانند هورمون ها را مختل کنند.
سموم به راحتی از طرق مختلف وارد بدن ما می شوند: از طریق رژیم غذایی ما ، هوایی که تنفس می کنیم و از طریق محصولاتی که روی پوست خود می گذاریم. بدن ما برخی از فیلترهای طبیعی را برای کمک به دفع سموم دارد. با این حال ، سموم می توانند به سیستم های اساسی بدن ما راه یابند. در آنجا ، آنها می توانند هورمون ها را دستکاری کنند ، متابولیسم را کند کنند و از بدن بخواهند چربی بیشتری بگیرد.

لیست طولانی ای از ترکیبات سمی وجود دارد که ما به طور منظم از شما می خواهیم که از آن خودداری کنید. ما می توانیم این موارد را دوباره تکرار کنیم ، اما به جای تهیه لیستی از "don'ts" ، راحت تر (و سرگرم کننده تر) صحبت کردن در مورد ترکیبات و محصولاتی که باید برای نیازهای مراقبت از پوست خود صحبت کنید ، آسان تر است.

محصولاتی که از نظر اخلاقی و آگاهانه و با مواد آلی ساخته شده اند ، توصیه های ما هستند. محصولاتی که با ترکیبات ارگانیک و تمیز تهیه شده اند ، نتیجه ای را که می خواهید بدون هیچ یک از سموم شیمیایی کم مصرف که می توانند وارد جریان خون شما شوند و عملکردهای بدن را مختل کنند ، به پوست شما می دهند.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که کاهش سموم در مراقبت از پوست یا حتی محیط ، به شما در کاهش وزن کمک کند ، هیچ تلاشی در تلاش نیست. در واقع ، شما باید همه چیز را به دست آورید. تغذیه پوست با مواد غنی شده و اندیشمند می تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد ، کیفیت هوا را که تنفس می کنید بهبود ببخشد و علائم برخی از بیماریهای رایج مراقبت از پوست را کاهش دهد.

خارج از برخی از شفابخشهای شناخته شده جایگزین ، جامعه پزشکی اصلی معمولاً در گفتگو درمورد همبستگی مراقبت از پوست و وزن نقش ندارند. ما متأسفیم که به شما بگوییم که صرفاً جابجایی محصولات غیر سمی بلافاصله منجر به کاهش وزن خواهد شد. اما ، وقتی مواد شیمیایی مورد نظر ما را در معرض خطر قرار می دهیم و بیولوژیکی پوست ما (یک عضو بزرگی است که مانند اسفنج عمل می کند) ، منطقی است که استفاده از مواد تمیز به بهترین وجه به سلامتی ما کمک می کند. منطقی است که از فرآورده های غذایی بدون مواد شیمیایی جلوگیری شود ، پس چرا باید با محصولات مراقبت از پوست که روی پوست خود می گذاریم ، تفاوت داشته باشد؟

لطفا توجه داشته باشید که ما متخصص پزشکی نیستیم.

 

منبع : sanykala

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
مجید امیری ثانی

افزایش وزن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی